Økonomien spiller naturligvis en stor rolle, men har du aldrig haft lyst til bare køre ud mod horisonten med det perfekte musik eller person ved din side, uden et egentlig formål? En bil er ikke blot et A-B transportmiddel.
Ikke i bil, nej. Det kan jo sagtens være det ændrer sig hvis jeg får kørekort, men tror ikke umiddelbart jeg vil kunne lide at selv køre bil.
misuma (8981) skrev:
Lagoni - Jeg havde heller ikke råd til kørekort, men jeg fik lov til at afdrage beløbet...at jeg så aldrig bruger det snakker vi ikke om.
Det er egentlig ikke fordi jeg ikke kunne/kan tage mig råd, jeg kunne bare ikke se pointen :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg tog selv kørekort i en Alfa Romero, hvilket var alt for lækkert. Det eneste problem var, at speederen var forholdsvis lille, og enkelte gange kunne min højre fod slet ikke finde den :/ (Og andre gange kunne den finde speederen aaalt for godt, hvis i forstår sådan en lille en)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#8981 misuma 14 år siden
#8982 MOVIE1000 14 år siden
#8983 Wangsgaard 14 år siden
#8984 lagoni 14 år siden
Ikke i bil, nej. Det kan jo sagtens være det ændrer sig hvis jeg får kørekort, men tror ikke umiddelbart jeg vil kunne lide at selv køre bil.
Det er egentlig ikke fordi jeg ikke kunne/kan tage mig råd, jeg kunne bare ikke se pointen :)
#8985 dyg 14 år siden
#8986 wimmie 14 år siden
Jep, det var det - det gjorde jeg nemlig også da jeg tog kørekort :D
et halvt år efter købte jeg min første bil - en Toyota Corolla fra 1984 :p
#8987 Skeloboy 14 år siden
Men hvorfor så have et kørekort? :)
#8988 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#8989 Antlion 14 år siden
Alfa Romero > BMW
:)
#8990 dyg 14 år siden