Så er det lige straks weekend, hvilket inkludere spisning med min søster og hvad deraf følger, Z-dag, et par afsnit af SS-Voyager og en dukkert i havet. 5/5
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Er igang med at pakke, da det er i morgen jeg kommer hjem fra Dubai. Og har lige fundet ud af, det er til ingen verdens nytte, The Tree of Life når ud til flere biografer i sommerens løb. ½/6.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#9116: Tager du hjem udelukkende for at få set filmen?
Dog ikke. Returbilletten var blot bestilt til den 28. maj og da jeg havde fået nys om The Tree of Life får premiere i flere biografer, når den var færdig de tre første steder, var der håb om, det ville komme til at passe med bare en af mine to planlagte ture til Odense. Det viser sig dog ikke at være tilfældet. Og efter mine tre måneders ophold i Dubai, må jeg erkende det bliver med vemod, jeg rejser hjem.
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
DigitalBits har nu fået en forklaring på Barry Lyndon problematikken og en forklaring, som ihvertfald stiller mig tilfreds. Det er Kubricks såkaldte "estate", som har bedt om 1.78, eftersom de mener det var Kubricks intention at filmen skulle vises i 1.77 på TV. Production stills af Barry Lyndon i den såkaldte Taschen bog, skulle være klart framet i 1.77, endda med Kubricks håndskrift.
Ingen tvivl om, at der stadig vil være utilfredshed, men forklaringen giver mening og så er jeg ikke så sur mere :)
6/7
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
#9111 Kruse 14 år siden
Awesome! Så håber jeg at de starter helt på en frisk, og ikke forsøger at fortsætte hvor David O. Russell slap.
#9112 Notional 14 år siden
#9113 HonoDelLoce 14 år siden
Det er ikke andet end nogle dage siden den sidst var oppe at vende herinde. :)
Men jeg må dælme sige - den virker ENDNU mere cheesy 2. gang! :D
#9114 Skeloboy 14 år siden
Overvejer en solotur...
#9115 HelmerJ 14 år siden
#9116 Neranders 14 år siden
"That's rough, buddy."
#9117 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9118 Highland Park 14 år siden
#9119 Neranders 14 år siden
Dog ikke. Returbilletten var blot bestilt til den 28. maj og da jeg havde fået nys om The Tree of Life får premiere i flere biografer, når den var færdig de tre første steder, var der håb om, det ville komme til at passe med bare en af mine to planlagte ture til Odense. Det viser sig dog ikke at være tilfældet. Og efter mine tre måneders ophold i Dubai, må jeg erkende det bliver med vemod, jeg rejser hjem.
"That's rough, buddy."
#9120 Bruce 14 år siden
Ingen tvivl om, at der stadig vil være utilfredshed, men forklaringen giver mening og så er jeg ikke så sur mere :)
6/7