Traileren til "The Girl with the Dragon Tattoo" er blevet lækket. Der er tale om en cam version, men en særdeles god en må jeg indrømme. For dem der hellere vil vente til "the real deal," skulle den komme d. 2. juni.
Den ser ret bad-ass ud og så er jeg ret vild med deres tagline: The Feel Bad Movie Of Christmas.
Regnvejr til Jelling festival 1/6 Det ku ha været meget værrer.
Selve dagen 6/6 Det var en hyggelig dag med Danseopvisning, og Koncerter...
Tina Dickow Koncerten 6/6 Min første Tina Dickow koncert, wow sikke en kvinde, hendes stemme og udstråling, det fik mig hel til og glemme at jeg blot stod med t-shirt, filmz jakke, og cowboybukser, i den silene regn.
At det hele var gratis fordi jeg var hjælper med dans 6/6 Burde ikke komme som en overraskelse 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9131 Highland Park 14 år siden
Så er det godt, at Claudia Cardinale kunne vække flagermusen til live. ;)
#9132 Ericmase 14 år siden
28. juli: 0/6.
:-)
#9133 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
Den ser ret bad-ass ud og så er jeg ret vild med deres tagline: The Feel Bad Movie Of Christmas.
#9134 elwood 14 år siden
Det ku ha været meget værrer.
Selve dagen 6/6
Det var en hyggelig dag med Danseopvisning, og Koncerter...
Tina Dickow Koncerten 6/6
Min første Tina Dickow koncert, wow sikke en kvinde, hendes stemme og udstråling, det fik mig hel til og glemme at jeg blot stod med t-shirt, filmz jakke, og cowboybukser, i den silene regn.
At det hele var gratis fordi jeg var hjælper med dans 6/6
Burde ikke komme som en overraskelse 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9135 Highland Park 14 år siden
#9136 elwood 14 år siden
Hehe jeg er lige kommet ind af døren, så jeg sku lige læse indlæggene, men nu har jeg og fedt fedt.
btw. fik jeg nævnt hun altså er sød.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9137 Highland Park 14 år siden
Tjah...
#9138 Batsy 14 år siden
#9139 evermind 14 år siden
#9140 BN 14 år siden
LOL
Tjah, minderne har man da heldigvis lov at have!