At finde ud at min hund havde fundet nogle pindsvin og besluttet sig for at bide lidt i dem og til sidst begrave dem levende under noget jord, det vil så sige at de er døde af iltmangle, bidsår og fik en træls og langsom død 0/6
At jeg så skal begrave dem ordentligt og det gjorde jeg, og tror jeg går ud og ser til at min hund ikke har begravet dem op igen
Naturen er barsk engang imellem, og jeg skal se på 0/6
Ps, min computers tastur er gået i agurk så kan ikke skrive punktum,
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
Surt...men lad dig ikke slå ud. Jeg dumpede hele 2 gange :-O Første gang nok mest fordi jeg var syg og skulle have haft udsat prøven (kan ikke rigtig huske noget fra den), og 2. gang fordi motorsagkyndig mente at jeg holdt for længe i en rundkørsel.
3. gang fik jeg en ny motorsagkyndig og bestod med bravour :p
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Det skal du ikke lade dig slå ud af. Jeg dumpede selv 3 gange, før jeg endelig trak det rigtige kort i automaten. Men så klarer du det bare til perfektion næste gang. :)
"My first girlfriend turned into the moon." "That's rough, buddy."
#9271 Batsy 14 år siden
At jeg så skal begrave dem ordentligt og det gjorde jeg, og tror jeg går ud og ser til at min hund ikke har begravet dem op igen
Naturen er barsk engang imellem, og jeg skal se på 0/6
Ps, min computers tastur er gået i agurk så kan ikke skrive punktum,
#9272 TheEnd 14 år siden
#9273 MOVIE1000 14 år siden
#9274 Skeloboy 14 år siden
Dumpede selv 1. gang.
#9275 wimmie 14 år siden
Surt...men lad dig ikke slå ud. Jeg dumpede hele 2 gange :-O
Første gang nok mest fordi jeg var syg og skulle have haft udsat prøven (kan ikke rigtig huske noget fra den), og 2. gang fordi motorsagkyndig mente at jeg holdt for længe i en rundkørsel.
3. gang fik jeg en ny motorsagkyndig og bestod med bravour :p
#9276 Neranders 14 år siden
Det skal du ikke lade dig slå ud af. Jeg dumpede selv 3 gange, før jeg endelig trak det rigtige kort i automaten. Men så klarer du det bare til perfektion næste gang. :)
"That's rough, buddy."
#9277 Batsy 14 år siden
#9278 Wangsgaard 14 år siden
Du må sige til hvis du skal have hjælp til det :)
#9279 Bony 14 år siden
Nørd.
#9280 Antlion 14 år siden