Gravatar

#9631 BN 14 år siden

misuma (9630) skrev:
Skulle til at nyde en koldskål af den dyrere ende, blot for at opdage, at den var for gammel. Købt i dag i Fakta...damn 0/6

Føj da. Den bør de da have i nakken igen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#9632 misuma 14 år siden

^^

Jeps, jeg er virkelig koldskåls-fanatiker fra værste skuffe, det var et hårdt slag at skulle undvære min koldskål, hehe.

Trailer til Cronensberg nyeste film:

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=78...
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#9633 Bruce 14 år siden

#9629 Fuck det er sygt :( Håber de finder de små hurtigt og slår de mænd ihjel.
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9634 JannikAnd 14 år siden

Gravatar

#9635 Skeloboy 14 år siden

#9634 - nej, det er en dårlig artikel...på FB kan man se, at det ikke helt forholder sig sådan...

Og læs denne artikel f.eks.
Gravatar

#9636 Bruce 14 år siden

Russel Crowe. Twitter feed

6/6
Gravatar

#9637 JannikAnd 14 år siden

#9635 - Det vil man nok ikke få Promilleservices talsmand til at indrømme, og så blir det påstand mod påstand og mudderkastning. Under alle omstændigheder synes jeg, det er en skam, at festivalen takker nej til et par innovative gutter, der forsøger at give ligesindede en fest. Det lugter lidt af misundelse og frygt fra forsvindende indtægter fra festivalens ledelse. "Det er ved at blive for professionelt" er simpelthen en for hyklerisk begrundelse fra en non-profit organisation.
Gravatar

#9638 Skeloboy 14 år siden

#9637 - jeg ser det faktisk på en helt anden måde...og hvis det er påstand mod påstand, så er det ret godt klaret, du kan komme med den konklusion. Det skal lige siges, at jeg personligt er ligeglad med Promilleservice - kan ikke klare DJ-dance-pis, men de skaber dæleme en fest, og det er jo fedt...så længe man ikke er nabo,

Men Van Damme Camp, som er næsten ligeså stort, de er jo med. Og Orange Camp er også med igen. Så det er tydeligvis ikke de store fester, de er imod.

Desuden betyder non-profit ikke, at de ikke skal tjene penge. Det er stadig - og vil altid være - en non-profit organisation, som giver alle deres penge væk. Det er jo non-profit...
Gravatar

#9639 JannikAnd 14 år siden

Hvilken konklusion kommer jeg med? Jeg tager udgangspunkt i festivalens egne udtalelser. Og jeg er personligt også ligeglad med Promilleservice, da jeg slet ikke skal afsted i år.
Gravatar

#9640 Bruce 14 år siden

Wolfgangs Vault har tilgang til de mest fantastiske koncerter og nu har de kompileret en formidabel playliste med Clarence Clemons over årene i the E Street Band. Man skal være registreret (gratis) og så kan man lave sin egen playliste, eller altså ... blot spille denne magiske liste:

http://www.wolfgangsvault.com/concerts/player.html...

Skriv ny kommentar: