Jeg skulle lige til at sige det samme. Nadal spiller godt, men Djokovic spiller bare fremragende. Især synes jeg det er imponerende så mange bolde han får i spil.
Ting børn siger: "Faaar, jeg vil gerne ha havregrød" "Nej, vi skal jo ha aftensmad. Havregrød er morgenmad" "Men jeg kan lugte havregrød" "Nej det du kan lugte, er cornbread" "Jeg kan godt li cååårnbread"
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Fantastisk præstation af Novak Djokovic i dag. Inden 2011 havde Nadal ellers et rimelig godt tag på ham, men det skal jeg ellers love for er vendt i år. Wimbledon sejren var således den femte sejr i år til Djokovic over Nadal, allesammen i finaler. Det må alligevel gøre lidt ondt. Det er også fint nok at der kommer lidt andre på tronen i stedet for hele tiden at være Nadal og Federer. Selv om Djokovic ofte har været tæt på før.
#9827 - hvem klynker? Faktum er, at han var lidt skadet, han spillede og tabt...men hvis han nu ikke var skadet, var det jo ikke sikkert Djokovic kunne slå ham...det var egentlig det, jeg mente
Var han da også skadet i de mange andre møder, de to har haft i år?
Læg nu mærke til, at jeg skrev "klynke" i anførselstegn..
Det minder mig bare for meget om dengang, da Laudrup var træner i Brøndby.. Hvis de tabte, så var det altid enten fordi de havde et par nøglespillere skadet eller fordi dommeren ikke gjorde det ordentligt..
Det er en grim måde nærmest at nedgøre den endelige vinders indsats på. "Det var omstændighederne, der gjorde, at du vandt - det var ikke fordi, du er den bedste..."
Og nu er det ikke lige specifikt dig, jeg angriber her - det er mere den tilgangsmetode generelt ! ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#9821 Babo Rises 14 år siden
#9822 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9823 Babo Rises 14 år siden
#9824 davenport 14 år siden
"Faaar, jeg vil gerne ha havregrød"
"Nej, vi skal jo ha aftensmad. Havregrød er morgenmad"
"Men jeg kan lugte havregrød"
"Nej det du kan lugte, er cornbread"
"Jeg kan godt li cååårnbread"
:)
#9825 Slettet Bruger [183270890] 14 år siden
#9826 Skeloboy 14 år siden
#9827 HonoDelLoce 14 år siden
Ligesom Hay var det?
Eller Hewitt var mod Nadal?
Jeg HADER den slags.. Det er ligesom hvis man spiller lidt one-on-one-basket, og så taberen siger "jeg døjer også lidt med læggen"..
Enten lader man være med at spille, ellers lader man være med at "klynke" ..
#9828 Skeloboy 14 år siden
#9829 Ericmase 14 år siden
#9830 HonoDelLoce 14 år siden
Var han da også skadet i de mange andre møder, de to har haft i år?
Læg nu mærke til, at jeg skrev "klynke" i anførselstegn..
Det minder mig bare for meget om dengang, da Laudrup var træner i Brøndby.. Hvis de tabte, så var det altid enten fordi de havde et par nøglespillere skadet eller fordi dommeren ikke gjorde det ordentligt..
Det er en grim måde nærmest at nedgøre den endelige vinders indsats på. "Det var omstændighederne, der gjorde, at du vandt - det var ikke fordi, du er den bedste..."
Og nu er det ikke lige specifikt dig, jeg angriber her - det er mere den tilgangsmetode generelt ! ;)