Gravatar

#9841 davenport 14 år siden

Befinder den lille mand sig ikke i Nordkorea??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9842 wimmie 14 år siden

Sydkorea = Good!
Nordkorea = Baaaaad!
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#9843 HelmerJ 14 år siden

Så skal jeg da ha en straf, nu går jeg ud svømmer gennem en sø af pigtråd. 0/6
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9844 davenport 14 år siden

Næ, en gedeskindsdildo rullet i sekundlim og glasskår gennem urinrøret, mens der bliver spillet et potporis af Lille Palle på en gammel gramofon med ridser i..
Gravatar

#9845 HonoDelLoce 14 år siden

Nu kan det godt være, at jeg spørger dumt.. Men er en Lille Palle-LP ikke værre UDEN ridser?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#9846 davenport 14 år siden

Lille Palle er god med ridser i sig selv..
Gravatar

#9847 HelmerJ 14 år siden

davenport (9844) skrev:
Næ, en gedeskindsdildo rullet i sekundlim og glasskår gennem urinrøret, mens der bliver spillet et potporis af Lille Palle på en gammel gramofon med ridser i..
= Straf. ??? Clarify!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#9848 Neranders 14 år siden

Fuck og pis og lort! Torden og lynild! En halv time for sent, fandt jeg ud af, tilmelding til universitetet lukkede kl. 12 i dag. Grunden til jeg har ventet så længe er, jeg overhovedet ikke har kunne beslutte mig for valg af studieby. Nå, det var så det gode humør de næste måneders tid, som lige forsvandt der. Hvor er jeg dog dum, ikke at tænke på sådan en lille detalje. 0/6.

Hvilken kæmpe idiot jeg føler mig som lige nu. Har jo søgt ind før, så jeg burde jo egentlig have vidst det.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#9849 Bruce 14 år siden

#9848 Shit! Skal du så gå ... hvor længe? Ingen chance for dispensation eller noget?
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Gravatar

#9850 Neranders 14 år siden

Jeg er havnet i et ufrivilligt sabbatår. Lige nu er den mest tiltagende mulighed at skride til Dubai igen og finde arbejde der. Ellers er værnepligten også en god mulighed til at fordrive noget af tiden.
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."

Skriv ny kommentar: