Gravatar

#61 Åkepool 18 år siden

#56 + #59 - "Duel", fed film!
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#62 filmz-bullettooth 18 år siden

Jet-li i kiss of the Dragon scenen der ender med billardkuglen ( mener den slutter der...)
hvor er Jon Who i denne Poll, han har sku da ellers lavet nogle fede actionpacked scener....?
--------- for rent ---------
Gravatar

#63 elwood 18 år siden

#62 Hard Boiled er 100% John Woo, når han sparker 110% røv 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#64 Åkepool 18 år siden

Jeg ved ikke om det kategoriseres som action, men scenerne i "Alien 3" hvor de drøner rundt i de små gange, med en Alien i røven og hele tiden (næsten) lige når at lukke skydedørene, det er fandme spændende og der er knald på, så lidt action er det da :)

Ellers er i som sagt godt dækket ind, med bl.a. det fedeste fra "True lies", "T2" og "Gladiator". Og ja, de fede biljagter fra "Ronin" og "The French connection", samt bankscenen fra "Heat", trappesekvensen fra "The Untouchables" og jeg kunne blive ved og ved. Hvor har der dog været meget fed action :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#65 filmz-bullettooth 18 år siden

#63...har ikke set den,men det burde man så måske hellere få gjort.....og #64... i min verden er det satanme action, så lad være at med at vær beskeden....
--------- for rent ---------
Gravatar

#66 mvejen 18 år siden

Jeg vil nu foretrække scenen fra Gladitor hvor Maximus ender med at hugge hovedet af en modstander med 2 sværd, synes klart den er federe end kamp-scenen mod Tigris.

Ellers vil jeg også gerne nominere scenen hvor Ash siger "Shop Smart, Shop S Mart" fra Evil Dead 3.
Gravatar

#67 elwood 18 år siden

#65 Kan du så se og få det gjort, man har ikke indbegrebet af hvad Action er før man har set den, eller noget 8-)

Self. Spoilers hvis man vil se hele filmen med scenerne i (og der er et enkle plotmæssig spoiler, men hvis nogen sku ha lyst til at se noget fra de omtalte scener i Hard boiled.

[url= House[/url]

[url=
ignorer den hæslige dubbing, action er universal sprog som alle forstår
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#68 SpielbergFreak 18 år siden

Hvor er den hardcore den scene fra Breaking News! Er filmen fed? Er det bare mig eller var det et langt take (måske med et par snyde klip hist og her)
Gravatar

#69 Spanner 18 år siden

#45 Hvorfor skulle TIE Fightere have noget mod Dødsstjernen?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#70 filmz-Bruce 18 år siden

#68 Filmen er fed og skal eftersigende remakes. Nej det er et langt take, indtil raketten affyres til sidst!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: