Den lyder sgu godt! Min egen personlige Godard-favorit er "Masculin, féminin", men hvis du siger, at den er helt oppe og ringe med de bedste, skal jeg selvfølgelig se den...
Har ikke fået set "Masculin, féminin" endnu. Han har fået en lidt ny stil, men jeg synes helt klart den er på højde med de fleste titler fra hans storhedstid. Har du set In Praise of Love?
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Nej, jeg har ikke set en eneste Godard film, der er produceret efter 90'erne. Jeg er mest til hans film med Anna Karina, Belmondo eller Léaud... Er den noget værd?
Den er ikke på højde med Notre musique, men er helt klart også must see. Godard har på en måde mistet evnen til at underholde, som han gjorde i 60'erne. Hans nyere film er dybere og tungere, men har så uendeligt meget på hjerte og er udført med ufattelig visuel stil.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#11 chronaden 21 år siden
#12 Morbid 21 år siden
De fleste burde da mindst kende "The Incredibles", "Eternal Sunshine...", "Brødre", Salmer fra Køkkenet" og "Elephant"
#13 chronaden 21 år siden
#14 JannikAnd 21 år siden
Var "Notre Musique" endnu et mesterværk af Godard!? Ville gerne have set den, men spilledatoerne passede ikke med min kalender... :(
Kom lige med en lille anmeldelse..! Glæder mig til hans indvirkning i "Paris, je t'aime"...
#15 Morbid 21 år siden
Den er imo. i en klasse hvor kun "My Life to Live" og "Breathless" kan være med.
Smider en anmeldelse op senere i aften eller i morgen
#16 filmz-Bruce 21 år siden
#17 JannikAnd 21 år siden
Den lyder sgu godt! Min egen personlige Godard-favorit er "Masculin, féminin", men hvis du siger, at den er helt oppe og ringe med de bedste, skal jeg selvfølgelig se den...
#18 Morbid 21 år siden
#19 JannikAnd 21 år siden
#20 Morbid 21 år siden