Gravatar

#41 Skeloboy 15 år siden

#38 - ja ok, utrolig stærkt år også. Hvilke har du ikke set?

Jeg ville dog nok modificere den liste lidt:

Tilføje:
Borat
Bridge To Terabithia
Buddha Collapsed Out Of Shame
Daisy Diamond
Juno
Kunsten At Græde I Kor
In The Valley of Elah
Things We Lost In The Fire
Zona, La

Og så smide disse ud:

3:10 To Yuma
Lust, Caution
Ratatouille
There Will Be Blood
Zodiac

Breach, Control, Across The Universe og The Man From Earth har jeg ikke set.
Gravatar

#42 filmz-Bruce 15 år siden

#41 4 Months, 3 Weeks and 2 Days og Le scaphandre et le papillon. Kunsten at græde i kor bør absolut på. Den har jeg på en eller anden måde glemt og bør nok på min top 200. Og så vil jeg ikke påpege din blasfemi, ved at smide to af årtiets absolut bedste film ud af listen! :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#43 Skeloboy 15 år siden

#42 - hehe.

4 Months, 3 Weeks and 2 Days er rigtig god, men den er også meget europæisk: lav-budget, langsomt tempo, håndholdt kamera osv.

Le scaphandre et le papillon er utrolig rørende, men har stadig elementer af humor. Den er dog også meget europæisk i tempo. Men hvis du ikke synes There Will Be Blood var kedelig, så synes du nok heller ikke den her er ;)
Gravatar

#44 filmz-Bruce 15 år siden

#43 Det var den bedste anbefaling du kunne gi' :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#45 JannikAnd 15 år siden

#43 - Wow, det er godt nok årets mest iøjefaldende kendsgerning, so far: Skeloboy, der ellers er i besiddelse af en yderst glimrende filmsmag, bryder dig ikke om den største filmiske tour de force siden "The Man Who Fell to Earth". Men derimod tøver han ikke med at give thumps up til den substansløse, pseudo-infantile "Crash"!

Du burde tvangsindlægges til at læse Sarah Palins selvbiografi, infidel! :)
Gravatar

#46 Skeloboy 15 år siden

#43 - hehe...vi ser nok lidt forskelligt på det:)

Men hvordan kan The Man Who Fell To Earth(som jeg dog ikke har set), sammenlignes med There Will Be Blood?

Skal siges, at jeg kan sagtens se, hvorfor den skulle være god, det er skidegodt håndværk. Men personerne siger mig ingenting, og jeg føler ikke rigtig noget for historien.

Og Crash er da skidegod:)

Men kan heller ikke sætte ord på min egen filmsmag...hvis jeg tager udganspunkt i din liste(hvor jeg dog mangler Faces, Offret, Vivra Sa Vie, Paris Texas, L'Avventura, Banshun), vil jeg sige sådan her: Professione Reporter, Hiroshima Mon Amour, Tokyo Monogatari siger mig ingenting overhovedet, mens Viskningar och rop, Sunrise, Zerkalo, Au hasard Balthazar, Persona, La Passion de Jeanne d'Arc og Europa er rigtig fede. Resten er også gode.
Gravatar

#47 filmz-Narniabæver 15 år siden

Og folk bliver skudt som kvæg i No Country For Old Men #35!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#48 PredatorX 15 år siden

1988.

Hvorfor??

Bloodsport.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#49 filmz-Narniabæver 15 år siden

2002.

Mine Søsters Børn I Sneen
Men In Black II
Reign of Fire
Stuart Little 2

1996.

Mars Attacks!
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#50 filmzkim 15 år siden

...MEN! Hvilket er så det værste filmår!?

Skriv ny kommentar: