Gravatar

#11 Ikari 22 år siden

#10 Ssssssshhhhhhh! Sig det ikke så højt - det ender bare med at Lucas klipper det ud af DVD-udgaven ;-)
Gravatar

#12 Patriarch 22 år siden

En af de værste i mine øjne er EP: V i "I love you" "I know" scenen... hvor hvorvidt Han har vest på er afhængig af om det er et total billede, eller close op.

Desuden MENER JEG har han vest på carboniten, men ingen vest når han tøes op...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 Skobbolop 22 år siden

#9 ja... ka kun være enig..den side stinker...

#3 Ja..dumme soldater der løber frem til de aliens de beskyder. Det minder mig om "The Forbidden Planet" hvor det store monster angriber menneskenes forsvarsstilling...haha det er så godt. de står vel en 200 m fra udyret, men nej, der er self. nogle soldater der skal løbe hen til monstret... gæt selv resten.

#14 filmz-Kadann 22 år siden

#3 -

Jeg vil give dig ret i, at visse af scenerne i Starship Troopers er alt andet end realistiske.. og jo, der var en del der kunne gøres bedre.

Men.. mht. at gå frem mod fjenden, mens man skyder, er jo simpel militær taktik (selvfølgelig vist i en ret simpel udgave i denne film), som siger at man skal vinde land. Hvis du bare bliver på det samme sted hele tiden og skyder, så kan du jo ikke regne med at vinde noget.

Jeg tror heller ikke at tyskland havde indtaget frankrig under 2. verdenskrig, hvis de var blevet i Berlin og bare havde skudt i frankrigs generelle retning.

Mht. bomberne.. En nuke, selv i den film, er stadig noget som sprænges på overfladen af planeten.. og eftersom insekterne holder sig under overfladen, så er det jo ret svært at nuke dem ud af hullerne, ikke?

Jeg syn's dog stadig at filmen er en ret god omgang underholdning.. og bogen kan bestemt også anbefales. :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#15 azathoth 22 år siden

Når man snakker om "Starship Troopers" synes jeg også man skal nævne retræte-scenen... istedet for roligt at forsøge at trække sig tilbage, lægge dækningsild for hinanden osv osv, så vender folk bare om og spæner!!!

Genial militærtaktik!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#16 Michael Andersen 22 år siden

#10 og #11
Den er herresjov. Scenen overlevede i "Speciel Edtion"-udgaven, med tilføjelse af en lydeffekt, så mon ikke at den også kan overleve i DVD`en - i det mindste bare for at bevise at George Lucas trods alt har humor :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#17 azathoth 22 år siden

#16: Og de har endda lavet sådan i Episode II at Jango Fett banker hovedet ind i døren på "Slave I" da han flygter fra Obi Wan... for lissom at vise at det ligger i generne at smække hovedet ind i døren! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#18 Michael Andersen 22 år siden

Der er alligevel lidt Ed Wood over Lucas.

Edward D. Wood, Jr.: "Cut! Print! That was perfect!"
Ed Reynolds: "Perfect? Mr. Wood, don't you know anything about the art of film production?"
Edward D. Wood, Jr.: "Well, I like to think so!"
Ed Reynolds: "That cardboard headstone fell over...this graveyard is obviously phony!"
Edward D. Wood, Jr.: "No one will ever notice! Filmmaking is not about the little details. It's all about the big picture!"
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#19 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

That Ed Wood..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

#20 22 år siden

Efter min mening er en af de største brølere klart hele plottet i DIE HARD 1, hvorfor tager det terroristerne så lang tid at regne ud at de bare skal tage et gidsel af gangen, og skyde dem ind til Bruce kommer frem af sig selv?

Vi/de ved udemærket godt at det ville løse problemet med det samme!?

Skriv ny kommentar: