#12 Thing kommentarerne er også en af mine favoritter.
Ellers kan f.eks. nævnes: Fincher, Norton, Pitt (og Bonham-Carter) på Fight Club, eller kommentarerne på Almost Famous. De er hyggelige, omend ikke specielt informative.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
bryder mig ikke særlig meget om Fight Club kommentar sporet, Fincher siger ikke rigtig noget og Edward Norton jabber der ud af om alt og ingenting.
næhhhh se/hør Ridley Scott´s kommentar spor på Alien, det er fantastisk, nu ved jeg ikke om det er det samme som ligger på 9 disk udgaven som der ligger på den helt gamle DVD, men det er det fra den gamle jeg har hørt.
Goonierne´s kommentar er også meget hyggeligt, det samme gælder Onkel Stewart på Terkel i knibe.
#11 Mummy er god. Det er nok én af de film jeg har set flere gange med kommentarspor end uden. Jeg kan også godt lide kommentarene fra LOTR-filmene med skuespillerne. Det er dejligt afslappende efter man har hørt timevis af teknisk gennemgang fra de tre andre kommentarspor. Sporet fra "Conan the Babarian" er ganske underholdende. Det meste af tiden sidder Ahhhnuld og småfniser over scener han har glemt. ...og der skal nok være mange flere.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
#11 gi-jones 21 år siden
Finding Nemo - Men det er jo bare Pixar-drengene. De kan det shit.
#12 chronaden 21 år siden
er herligt :D
#13 Captain Vallo 21 år siden
Enig!
Thing kommentarerne er også en af mine favoritter.
Ellers kan f.eks. nævnes:
Fincher, Norton, Pitt (og Bonham-Carter) på Fight Club,
eller
kommentarerne på Almost Famous. De er hyggelige, omend ikke specielt informative.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#14 aknot 21 år siden
bryder mig ikke særlig meget om Fight Club kommentar sporet, Fincher siger ikke rigtig noget og Edward Norton jabber der ud af om alt og ingenting.
næhhhh se/hør Ridley Scott´s kommentar spor på Alien, det er fantastisk, nu ved jeg ikke om det er det samme som ligger på 9 disk udgaven som der ligger på den helt gamle DVD, men det er det fra den gamle jeg har hørt.
Goonierne´s kommentar er også meget hyggeligt, det samme gælder Onkel Stewart på Terkel i knibe.
#15 chuck 21 år siden
#16 Captain Vallo 21 år siden
Ja, mand! Gooniernes kommentarspor er simpelthen guld værd for os gamle fans.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#17 davenport 21 år siden
#18 Tang 20 år siden
#19 lyspunkt 20 år siden
Sporet fra "Conan the Babarian" er ganske underholdende. Det meste af tiden sidder Ahhhnuld og småfniser over scener han har glemt.
...og der skal nok være mange flere.
#20 Spanner 20 år siden
Derudover er jeg ganske glad for Jodie Fosters kommentarspor til Contact, hvor også Zemeckis eget bidrag er meget informativt og underholdende
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem