Det bedste fra en film jeg har købt er tigerdyret.
Den blev købt hos Mcdonalds i en happy meal. Mcdonalds og tigerdyret går man aldrig helt galt i byen med, uhh uhh uhh uhhhuu (undskyld, men jeg ved ikke hvordan det skal staves;).
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid været glad for Peter plys og de andre, især overstående.
Forresten ville det ikke være dårligt med en filmz t-shirt, men man kan vel selv få trykt en.
Alle filmz.dk-shirts blev produceret i XXL-størrelser... ja det første kuld admins var/er nogle kraftige fyre. Da jeg ikke ser særlig køn ud i kjole, var nødt til at kogevaske, den t-shirt jeg fik, op til flere gange før den passede :)
#15 passer nu ikke helt, vi have flere størrelser, f.eks fik vi også lavet nogle hvide som er blevet brugt til præmier, tror bare du var uheldig og fik en af de sidste fra restlageret.
'Braveheart International Marketing Team' T-Shirt og 'Back to the Future' T-shirt købt i Universal Studios hvor der står: Roads? Where we're going we don't need roads...
Fra Universal har jeg også selv taget et billede fra Waterworld stuntshowet, hvor jeg har fanget flyet i luften som siluet med kæmpe eksplosion i baggrunden (jer der har set showet ved hvad jeg taler om!)
Så har jeg 'Indiana Jones og Jagten på den Forsvundne Skat', 'King Kong' og tre bind med 'Ringenes Herre' som danske tegneserier fra fordums tid... :-)
Og så mine LOTR bogstøtter og Sméagol/Gollum fra EE sættene...
#11 filmz-derb 22 år siden
http://derb.dk
#12 HelmerJ 22 år siden
#13 filmz-nemesis 22 år siden
Den blev købt hos Mcdonalds i en happy meal. Mcdonalds og tigerdyret går man aldrig helt galt i byen med, uhh uhh uhh uhhhuu (undskyld, men jeg ved ikke hvordan det skal staves;).
Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid været glad for Peter plys og de andre, især overstående.
Forresten ville det ikke være dårligt med en filmz t-shirt, men man kan vel selv få trykt en.
#14 chandler75 22 år siden
Der vil dog nok snart blive produceret en ny omgang filmz-gear :)
#15 Michael Andersen 22 år siden
#16 commy 22 år siden
passer nu ikke helt, vi have flere størrelser, f.eks fik vi også lavet nogle hvide som er blevet brugt til præmier, tror bare du var uheldig og fik en af de sidste fra restlageret.
#17 Michael Andersen 22 år siden
#18 McPeter 22 år siden
Fra Universal har jeg også selv taget et billede fra Waterworld stuntshowet, hvor jeg har fanget flyet i luften som siluet med kæmpe eksplosion i baggrunden (jer der har set showet ved hvad jeg taler om!)
Så har jeg 'Indiana Jones og Jagten på den Forsvundne Skat', 'King Kong' og tre bind med 'Ringenes Herre' som danske tegneserier fra fordums tid... :-)
Og så mine LOTR bogstøtter og Sméagol/Gollum fra EE sættene...
#19 Tylerdurden 22 år siden
En nøglering fra "Psycho" hvor der står "Bates Motel. Cabin No. 1. Check in, relax, Take a shower"
Den kasket som Forrest Gump har på i filmen, hvor der står: "Bubba-Gump shrimp co".
#20 Kalle Ferm 22 år siden
De er fede, men vil egentligt gerne sælge dem, så sig til hvis der er nogen der er interesseret.