Gravatar

#11 filmz-derb 22 år siden

Hvor er det egentlig muligt at købe en filmz.dk t-shirt? Sådan en vil jeg gerne eje.
filmz.dk - din reklamesøjle på nettet.
http://derb.dk
Gravatar

#12 HelmerJ 22 år siden

Har ikek så meget andet en statuerne og gollum fra LOTR box'ne
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 filmz-nemesis 22 år siden

Det bedste fra en film jeg har købt er tigerdyret.

Den blev købt hos Mcdonalds i en happy meal. Mcdonalds og tigerdyret går man aldrig helt galt i byen med, uhh uhh uhh uhhhuu (undskyld, men jeg ved ikke hvordan det skal staves;).

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid været glad for Peter plys og de andre, især overstående.

Forresten ville det ikke være dårligt med en filmz t-shirt, men man kan vel selv få trykt en.
Gravatar

#14 chandler75 22 år siden

Vi solgte i tidernes morgen filmz.dk t-shirts gennem sitet, men der er vist kun et par enkelte XXL-størrelser tilbage.

Der vil dog nok snart blive produceret en ny omgang filmz-gear :)
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#15 Michael Andersen 22 år siden

Alle filmz.dk-shirts blev produceret i XXL-størrelser... ja det første kuld admins var/er nogle kraftige fyre. Da jeg ikke ser særlig køn ud i kjole, var nødt til at kogevaske, den t-shirt jeg fik, op til flere gange før den passede :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#16 commy 22 år siden

passer nu ikke helt, vi have flere størrelser, f.eks fik vi også lavet nogle hvide som er blevet brugt til præmier, tror bare du var uheldig og fik en af de sidste fra restlageret.
Gravatar

#17 Michael Andersen 22 år siden

I know, det var bare gas.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#18 McPeter 22 år siden

'Braveheart International Marketing Team' T-Shirt og 'Back to the Future' T-shirt købt i Universal Studios hvor der står: Roads? Where we're going we don't need roads...

Fra Universal har jeg også selv taget et billede fra Waterworld stuntshowet, hvor jeg har fanget flyet i luften som siluet med kæmpe eksplosion i baggrunden (jer der har set showet ved hvad jeg taler om!)

Så har jeg 'Indiana Jones og Jagten på den Forsvundne Skat', 'King Kong' og tre bind med 'Ringenes Herre' som danske tegneserier fra fordums tid... :-)

Og så mine LOTR bogstøtter og Sméagol/Gollum fra EE sættene...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#19 Tylerdurden 22 år siden

Jeg har "The one ring" fra "Lord of the Rings".

En nøglering fra "Psycho" hvor der står "Bates Motel. Cabin No. 1. Check in, relax, Take a shower"

Den kasket som Forrest Gump har på i filmen, hvor der står: "Bubba-Gump shrimp co".
You stay classy, San Diego. I'm Ron Burgundy?
Gravatar

#20 Kalle Ferm 22 år siden

Det eneste jeg har er en 20-25 stks af de pap-plakater der hænger i biograferne af Star Wars Special Edition trilogien.

De er fede, men vil egentligt gerne sælge dem, så sig til hvis der er nogen der er interesseret.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: