Jeg er nysgerrig nu, da jeg er den eneste, der nævner TV-serien Ed, der kørte på DR sent om aftenen sidste efterår. Er det fordi folk ikke kender den, eller er det fordi at folk ikke synes den er god/nævneværdig i denne sammenhæng?
Jeg må indrømme, at jeg synes den serie er noget af det bedste der er kommet fra Staterne i umindelige tider, når man taler drama-komedier. Samme quirkyness og popkulturreferencer som Gilmore Girls, bare med replikker sagt i et tempo som os i den rigtige verden kan forholde os til og som er lidt mere troværdige ;)
Hvis I vil være rigtig flinke ved mig, så går I ind og stemmer på komplet udgivelse af denne serie inde på TVshowsonDVD.com!
#101 filmz-JakobL 20 år siden
Af en eller anden grund popper ordet "Spellbinder" frem i mit hoved.
#102 filmz-herskegut 20 år siden
Fed serie :)
måske ikke helt henvendt til min aldersgruppe, men den var da spændende :)
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#103 DarkLight 20 år siden
#104 Vestas 20 år siden
2. 24
3. South Park
4. Friends
5. ER
6. West Wing
7. Family Guy
8. X-Files
9. Will & Grace
10. CSI
#105 20 år siden
Jeg må indrømme, at jeg synes den serie er noget af det bedste der er kommet fra Staterne i umindelige tider, når man taler drama-komedier. Samme quirkyness og popkulturreferencer som Gilmore Girls, bare med replikker sagt i et tempo som os i den rigtige verden kan forholde os til og som er lidt mere troværdige ;)
Hvis I vil være rigtig flinke ved mig, så går I ind og stemmer på komplet udgivelse af denne serie inde på TVshowsonDVD.com!
#106 DarkLight 19 år siden
Buena Vista has confirmed that Scrubs: Season 1 DVD shall be released on May 17th for the retail price of $49.99.
Sakset fra tvtome.com
#107 filmz-Kadann 19 år siden
About bleedin' time! :)
#108 inflector 19 år siden
#109 filmz-Daedalos 19 år siden
How much does life weigh?
#110 filmz-gimleno1 19 år siden
2. Simpsons
3. Futurama
4. Friends
5. Twin Peaks (for lige at bryde genren)