Nej i tv serien er han ikke så sjov, men i The Comedian, I'm not telling you again (stand up shows) samt diverse små optrædener i diverse shows, ja så er han altså en af de bedste komikere.. man skal se ham on stage....
Jeg ved ikke om jeg kan lave en top-et-eller-andet liste, men jeg har altid haft en svaghed for Monty Python og engelsk humor, samt Matt Groening. Så listen må indeholde ting som:
Monty Pythons Flying Cirkus The young ones Blackadder Når mænd er værst (jeg kan ikke lige huske hvad den hedder på engelsk.) Futurama Simpson m.m. ...og så havde jeg nær glemt det bedste og sjoveste: Smack the pony -og det på tros af, jeg er en mand;-)
Og en amerikansk serie I alle har overset, undtagen #80: That 70's show - det er humor (må prøve at finde den på dvd).
Og nu har jeg kun fokuseret på komedierne. Kan ikke lige overskue drama-serierne. Dem må jeg lige tænke mere over.
#121 filmz-Kadann 19 år siden
I TV-serien er Seinfeld heller ikke den mest interessante, efter min mening, men de personer der omgiver ham.
#122 Martindan 19 år siden
#123 filmz-bloodrayne 19 år siden
det synes jeg ihvertifald afsnit nr 1 kommer på zulu tirsdag :)
#124 filmz-goines 19 år siden
#125 filmz-møller 19 år siden
2.Langt fra las vegas
3.24 timer
4.Small vile
#126 chronaden 19 år siden
men Fawlty Towers owner også ja :>
#127 DarkLight 19 år siden
Two Pints
#128 filmz-Bluhm 19 år siden
2. Twin Peaks
3. BoB
4. Matador
5. Sopranos
6. Simpsons
7. Riget
8. 24
#129 danschier.dk 19 år siden
Monty Pythons Flying Cirkus
The young ones
Blackadder
Når mænd er værst (jeg kan ikke lige huske hvad den hedder på engelsk.)
Futurama
Simpson
m.m.
...og så havde jeg nær glemt det bedste og sjoveste: Smack the pony -og det på tros af, jeg er en mand;-)
Og en amerikansk serie I alle har overset, undtagen #80: That 70's show - det er humor (må prøve at finde den på dvd).
Og nu har jeg kun fokuseret på komedierne. Kan ikke lige overskue drama-serierne. Dem må jeg lige tænke mere over.
#130 dyg 19 år siden
That 70's Show har jeg bestemt ikke overset, men kvaliteten er alt alt alt for inkosistent til, at den nogensinde kunne komme på min topliste.
En overset serie synes jeg derimod The Drew Carey Show er.