Johnny Depp har en rigtig god "fortæller stemme" Vincent Price! Der er bare noget uhyggeligt over hans sprøde stemme. (Bare lyt til Michael Jackson's "Thriller".)
#35 Hun hedder vist nok Degeneres eller noget i den dur..
Som altid når der skal nævnes noget med bedste skal jeg nævne Apocalypse now. Marlon Brandos helt forrygende monolog sætter sig meget dybt, han er også rigtig god i Godfather som nævnt tidligere i tråden. Martin Sheen som fortæller gør det også meget godt. Man kan nærmest føle på hans stemme at han synker længere og længere ned i afgrunden.
Johnny Depp (alle) Tim Curry (Dr. Frank-N-Furter - RHPS) Mel Gibson (braveheart) Brad Pitt (snatch) Pedro De Pacas + Anthony 'Man' Stillman (Cheech & Chong) Thomas Bo Larsen (de fleste) Nikolaj Lie Kaas (især i De Grønne Slagtere)
#31 filt 21 år siden
#32 Tylerdurden 21 år siden
Vincent Price! Der er bare noget uhyggeligt over hans sprøde stemme. (Bare lyt til Michael Jackson's "Thriller".)
#33 Lady Arwen 21 år siden
#34 filmz-bullseye 21 år siden
#35 gi-jones 21 år siden
Hende tøsen, der lægger stemme til Dory i Finding Nemo eller Eddie Murphy???
#36 filmz-Plimmer 21 år siden
Som altid når der skal nævnes noget med bedste skal jeg nævne Apocalypse now. Marlon Brandos helt forrygende monolog sætter sig meget dybt, han er også rigtig god i Godfather som nævnt tidligere i tråden. Martin Sheen som fortæller gør det også meget godt. Man kan nærmest føle på hans stemme at han synker længere og længere ned i afgrunden.
#37 21 år siden
Patrick Steward - star trek
Morgan freeman
Sean Connery
James Earl Jones
Alle har nogle dejlige rolige og behagelige stemmer.
Og så er der selvfølgelg frækkerten Joe pesci
#38 filmz-Asta 21 år siden
Mine favoritter:
Sean Connery
Johnny Depp
Antonio Banderas
Jeff Bridges(i The Big Lobowsky)
Michelle Pheiffer
Cate Blanchett
-
#39 Slettet Bruger [776308522] 21 år siden
#40 21 år siden
Tim Curry (Dr. Frank-N-Furter - RHPS)
Mel Gibson (braveheart)
Brad Pitt (snatch)
Pedro De Pacas + Anthony 'Man' Stillman (Cheech & Chong)
Thomas Bo Larsen (de fleste)
Nikolaj Lie Kaas (især i De Grønne Slagtere)