#15 Har netop gjort det samme. :-) Jeg går ud fra at du har modtaget din CD. Men hvorda`? Der står at den først har release date d. 18! Kan ikke vente så længe!!!
Den gamle mester er på forsiden af det nye nummer af Gaffa (det troede jeg godt nok aldrig ville ske), og der er også et stor interview med ham i bladet.
Desuden er det blevet annonceret en billigere paperback udgave af "Orphans" er på vej. Den skulle være på Amazon fra den 12. december.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Har langt fra hørt alle hans albums, men han er en gudsbenådet sanger og musiker! De tre bedste albums fra hans side er imo: 1. Blood Money (og samtidig musikken til den bedste teateropsætning jeg nogensinde har set, Woyzcheck) 2. Alice 3. Rain Dogs
Er ikke så vild med "Real Gone" - det er lidt for skramlet for min smag, men jeg har det lidt med ham som med Nick Cave - nogle sange og enkelte albums er små mesterværker og rammer plet, og andre når bare aldrig ind og sætter sig :)
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
#11 filmz-sanjo 19 år siden
#12 Benway 19 år siden
#13 jessup 19 år siden
#14 Tylerdurden 19 år siden
#15 filmz-michaell 19 år siden
http://www13.cd-wow.dk/detail_results.php?product_...
#16 Tylerdurden 19 år siden
Jeg går ud fra at du har modtaget din CD. Men hvorda`? Der står at den først har release date d. 18!
Kan ikke vente så længe!!!
#17 Benway 19 år siden
Desuden er det blevet annonceret en billigere paperback udgave af "Orphans" er på vej. Den skulle være på Amazon fra den 12. december.
#18 Benway 19 år siden
#19 Kalle Ferm 19 år siden
#20 filmz-Angel Eyes 19 år siden
1. Blood Money (og samtidig musikken til den bedste teateropsætning jeg nogensinde har set, Woyzcheck)
2. Alice
3. Rain Dogs
Er ikke så vild med "Real Gone" - det er lidt for skramlet for min smag, men jeg har det lidt med ham som med Nick Cave - nogle sange og enkelte albums er små mesterværker og rammer plet, og andre når bare aldrig ind og sætter sig :)