Gravatar

#81 Benway 18 år siden

Tom Waits' Innocent When You Dream i "Smoke".

Bedste sang skrevet til filmen?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#82 elwood 18 år siden

Synes vi gik lidt i stå, men så vil jeg da lige joine ind.

Satme mange kandidater til den med Sang, men jeg vælger

"A Whole New World" Passer utrolig godt til den pågældende scene den er i, og så synes jeg også det er en ret go sang.

Nå men så skal vi ha et bud på en tendens vi er begyndt og se meget her de sidste år...

Mest Afslørende Trailer for en film (udover The Sum of All fears) gerne med en evt. spoiler marking om hvad det var f.eks.

The Sum of All fears
man ser bomben gå af i traileren, og derved gik spænding lidt af i scenen, hvor de forsøger at finde den, inden det er for sent

Hvilken anden film synes i høre til i den kategori.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#83 BN 18 år siden

Mest afslørende Trailer ...

kunne også have været traileren til "De to tårne". Mange, inklusiv jeg selv, havde ikke læst bøgerne og vidste derfor ikke på forhånd at
Gandalf The Grey havde overlevet og ville genopstå som Gandalf The White. Både filmens indledende scene og Aragorn, Gimli og Legolas' møde med ham i Fangorn-skoven
ville have været mere overraskende uden denne forhåndsviden fra traileren.

Lavede de traileren på den måde, fordi de automatisk gik ud fra, at alle havde læst bøgerne? Eller hvad?

Scenen i skoven er da ellers lavet som et "magisk" og stort, overraskende øjeblik, ihvertfald for de tre førnævnte personer i historien. ... Ville det ikke have givet mere medlevelse i deres overraskelse, at vi som publikum heller ikke havde vidst det?
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#84 gi-jones 18 år siden

#83: Øhh, du glemte at skrive et nyt spørgsmål.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#85 elwood 18 år siden

#84 hehe gi-jones sidder utålmodigt og venter 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#86 gi-jones 18 år siden

Argh. Jeg tisser i bukserne af spænding. ... Nå, for sent.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#87 BN 18 år siden

#84 - gi-jones:

nåja ...

dårligste slutning på en film?
Gravatar

#88 Benway 18 år siden

Next

Bedste nævekamp?
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#89 Michael Andersen 18 år siden

Netop at det man ser bomben gå af, havde for mig den effekt, at jeg gerne ville se mere, fordi det ser man næsten aldrig. Helten redder jo altid verden med 0:01 tilbage :)

#83 Hvis de ikke havde vist det i traileren, tror jeg ærligt taget ikke, at du alligevel ville have kunne undgå at opdage det på den ene eller anden måde, inden du så filmen. Med tanke på al den presse og opmærksomhed der var op til filmen, så var han på alt fra forsider af uafhængige filmblade (og nævnt i alverdens anmeldelser) til de mere officielle ting som billeder og plakater.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#90 BN 18 år siden

#89 - Michael Andersen:

Muligvis, men skal man lave trailers ud fra dét?? ... Mange vidste også via klip fra og forhåndsomtale af 'The Bourne Supremacy', at
Franka Potente
havde påfaldende meget få scener i filmen. Men skulle de af den grund have vist
hendes død
i traileren?

Jeg selv vidste ikke, at
hun ville dø
, så derfor virkede det overraskende på mig, da det skete, hvilket gjorde, at jeg bedre kunne leve mig ind i Bourne's følelser desangående.

Skriv ny kommentar: