#165 Hmm den var værre, det eneste jeg kan huske var vidstnok et Baywatch afsnit, hvor en kvinde lænker sin mand til det nederste trin i en svømmingpool, vel og mærket under vandet.
Men nej den er sku svær, må indrømme det ikke er noget jeg tænker så meget over i film.
Der er dog den klassike hvor personen lukker døren i, for at forhindrer at resten af båden synker, og man ser så person'en tage afsked gennem "ko'øjet" i døren, hvor vores helt desperart råber, hvorfor han gjorde det (mens man ser personen bag døren drunkne lige så stille)
Men og placere det i en film, hmm det ved jeg sku ikke lige rigtig.
Sagt på den korte måde: jeg har ingen bud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er nu heller ikke fordi, de behøver udpensle den slags, men sagen er bare, at de tit laver det i ét klip, og når de således gør det uden at klippe væk, virker det bare så uoverbevisende, ja nærmest lidt b-films-agtigt.
Ikke så sært af spoof-genren opstod (selvom den er lige lovlig udpint efterhånden). :-D
#161 Benway 17 år siden
Bedste sci-fi?
#162 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#163 Benway 17 år siden
#164 filmz-Bruce 17 år siden
Værste botox udseende på en skuespillerinde i en film?
#165 BN 17 år siden
Mest overbevisende druknescene?
(Mest for sjov, for hold da op, hvor er det latterligt når folk bliver druknet - eller kvalt - på 10-15 sekunder i de fleste film, haha.)
#166 elwood 17 år siden
Men nej den er sku svær, må indrømme det ikke er noget jeg tænker så meget over i film.
Der er dog den klassike hvor personen lukker døren i, for at forhindrer at resten af båden synker, og man ser så person'en tage afsked gennem "ko'øjet" i døren, hvor vores helt desperart råber, hvorfor han gjorde det (mens man ser personen bag døren drunkne lige så stille)
Men og placere det i en film, hmm det ved jeg sku ikke lige rigtig.
Sagt på den korte måde: jeg har ingen bud 8-)
#167 BN 17 år siden
Det er nu heller ikke fordi, de behøver udpensle den slags, men sagen er bare, at de tit laver det i ét klip, og når de således gør det uden at klippe væk, virker det bare så uoverbevisende, ja nærmest lidt b-films-agtigt.
Ikke så sært af spoof-genren opstod (selvom den er lige lovlig udpint efterhånden). :-D
#168 BN 17 år siden
Sjoveste slagsmål i en film?
#169 filmz-Bruce 17 år siden
Værste botox udseende på en skuespillerinde i en film?
#170 elwood 17 år siden
Har du ik brugt den før ? i #164
Eller søger du bare et andet svar end 2001 8-)