HEY!!! Borte Med Blæsten skal der ikke laves fis med!!! det er en af de ultimative klassikere. 4-disc versionen er suveræn og jeg GLÆDER mig for vildt til at få tilsvarende udgave af Ben Hur.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#7 Ja man fatter ikke det er muligt, at få en film fra 1939 til at se sådan ud. Selvfølgelig er filmen da i dag lidt corny, men Vivien Leigh er supersmuk og Clark Gable er "the man" og leverer den måske største klassiske oneliner nogensinde.
Tænk hvis alle WW2 optagelser så sådan ud ;)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Enig mht. onlineren. Det er en fantastisk film. En ægte storfilm som bla Ben Hur og Kleopatra med tonsvis af statister og ikke noget CGI-pis. Jeg mener, at det er een af de første farvefilm, og jeg fik selv et mindre chok, da det i sin tid gik op for mig at filmen var fra 1939. Der er ikke så meget Fincher og Tarantino over BMB, men er man ægte filmfreak/nørd, så SKAL den efter min ydmyge mening altså bare ses og haves på hylden :) Det samme gælder for Ben Hur.
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#11 Yoda 20 år siden
Ja, det sad lige i øjet ;-)
#12 wiseguy 20 år siden
#13 filmz-Bruce 20 år siden
Tænk hvis alle WW2 optagelser så sådan ud ;)
#14 filmz-Kadann 20 år siden
Ok!!!!!! :)
#15 wiseguy 20 år siden
Det er en fantastisk film. En ægte storfilm som bla Ben Hur og Kleopatra med tonsvis af statister og ikke noget CGI-pis. Jeg mener, at det er een af de første farvefilm, og jeg fik selv et mindre chok, da det i sin tid gik op for mig at filmen var fra 1939. Der er ikke så meget Fincher og Tarantino over BMB, men er man ægte filmfreak/nørd, så SKAL den efter min ydmyge mening altså bare ses og haves på hylden :)
Det samme gælder for Ben Hur.