Gravatar

#11 myggen 19 år siden

Der tager du så fejl, beskatning er meget mere end det. Personskat er kun en lille del heraf.
Kværulant extraordinaire

#12 19 år siden

Det er derfor jeg skriver "m.v." Det kan fx. være moms af den leverpostej man køber, grundskyld af ens ejendom, selskabsskat af resultatet i ens selskab.
Gravatar

#13 filmz-Gulzilla 19 år siden

# 10... jahh okay, der skulle ha stået af, men hvordan komme jeg lige ind og får rette i overskriften..

#10 + #11 + #12 Beskatning eller afgifter har jo altid været undskyldt med at de skulle dække en hvis samfunds udgift, eller en belastning af miljøet. det kan man vel ikke sige at Kommunikation er, tag e-mail som eks. du betaler grønneafgifter/moms ved at købe en PC, du betale grønne afgifter ved at sætte strøm til den. du betaler moms af din internet forbindelse(som privat)..

Og det samme med mobil telefoner.
Men spørgsmålet er så, om man kan sammenligne dette forslag med licens på Mobil/pc ???
Beam me up..! Scotty...
Gravatar

#14 davenport 19 år siden

Jf. min arbejdssituation, burde man beskatte det kvindelige ansatte siger i en forvaltning, så kunne det være man fik lidt fred til at lave sit arbejde....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

#15 19 år siden

#13. Eye no. Det var en lille jokez i min #10.
Gravatar

#16 Confused101 19 år siden

Jeg har et modforslag. Vi beskatter udvalg og arbejdsgrupper i EU og desuden tåbelige forslag fra selvsamme. Så kommer der penge i kassen.

Skriv ny kommentar: