Gravatar

#61 myggen 20 år siden

Rent tilfælde, jeg er sandsynligvis den største billed/citat/trivia-spade her op siden...

Jeg er desværre på arbejde, så det bliver det en hurtig let en:

http://img285.imageshack.us/my.php?image=pic011ef....
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#62 Outbound Sith 20 år siden

Gosford Park?
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#63 myggen 20 år siden

Jaja - jeg sagde jo den var let :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#64 Outbound Sith 20 år siden

Forhåbentlig ikke helt lige så nem. Men man ved aldrig - folk er jo rimeligt hardcore herinde...

Pensionistkørsel
Fox Mulder
Gravatar

#65 Vestas 20 år siden

Er det fra Mulholland Dr.?
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#66 myggen 20 år siden

Haha, mente nok det var derfra, og jeg var endda inde og kigge på filmz anmeldelse af den for tjekke (da billedet tydeligvis er taget fra filmz), og alligevel lykkedes det mig at scrolle forbi det billede, hvorefter jeg tænkte: "Nå, jeg må blande det sammen med en anden film".

Kværulant extraordinaire
Gravatar

#67 Outbound Sith 20 år siden

Wow! Så var den jo super-nem alligevel, hvis altså man har sine scrolling skillz intakt!

Vindmøllefabrikken tager over!
Fox Mulder
Gravatar

#68 myggen 20 år siden

Mit scrollhjul har fået mange tæsk i dag, så jeg burde være i træning - men jeg blev nok for ivrig :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#69 Yoda 20 år siden

Kommer der et nyt billede, Vestas?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#70 Vestas 20 år siden

Undskyld. Jeg glemmer det hver aften. Så nu bliver det nød til at være et billede, jeg har fundet på nettet:

Telefon

Gæt den.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman

Skriv ny kommentar: