#6 Jeg havde nær købt en Sin City figur i søndags men holdt igen da jeg synes de var lidt slørede i detaljerne, men Nancy ser ikke ligeså gal ud som den af Gail.
#12 Jeg kiggede desværre ikke på prisen...jeg så bare det var Gail :) hvilket jeg synes er den hotteste i hele Sin City...mmm Rosario :)~ glæder mig allerede til Rent. Det var forresten i EB Games i Bruns Galleri i Århus jeg så den/dem.
#14 Som jeg skrev i #11 så synes jeg ikke Gail var særlig god i detaljerne, men jeg synes helt klart at Nancy er bedre. Bruce var faktisk heller ikke så god, samt ham (kan ikke lige huske navnet) der skulle have guld øje heller ikke havde det :(
#15, jeg købte min første dvd tilbage i oktober 1999, men så gik der et halvt år før jeg købte min 2., og så adskillige måneder før jeg købte den 3., etc. etc. Nu køber jeg ikke så mange som tidligere, men der var en lang periode, hvor der blev købt omkring de 40 pr. måned. Jeg rundede de 100 i oktober 2001 og de 250 i starten af 2003, så tempoet er steget eksponentielt.
Jeg er ikke rig, nej. Og jeg har en kassekredit som stort set konstant står på minus, og jeg betaler min husleje hver måned. Jeg har brugt stort set alle penge jeg har tjent de sidste 5 år på dvd'er. Af og til bruger jeg lidt på mad og gaver, men, som man siger, storesøskende er til, så man kan arve ;-) Derudover har jeg opsparingsfobi. Derfor.
#11 cyberzed 20 år siden
#12 Captain Vallo 20 år siden
Er de til at få til under kr. 200,- et-eller-andet sted?
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#13 cyberzed 20 år siden
#14 DarkLight 20 år siden
#15 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#16 cyberzed 20 år siden
#17 The Insider 20 år siden
#18 filmz-Orion 20 år siden
#19 cyberzed 20 år siden
#20 The Insider 20 år siden