Gravatar

#101 Skeloboy 18 år siden

Eller...det er da Gøg og Gokke: Flying Deuces(hvis navnet i din url passer)...
Gravatar

#102 e-male 18 år siden

ingen rigtige svar indtil videre.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#103 e-male 18 år siden

Endnu et billede.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#104 jessup 18 år siden

Det er gøg og gokke men jeg kan ikke huske hvad filmen hedder - der ved kajen vil Gokke gerne begå selvmord.
This is just until June
Gravatar

#105 e-male 18 år siden

Det er Flying Deuces hvor Gokke(eller var det Gøg) vil tage livet af sig selv, og som tidligere sagt er det ikke den.

Jeg vil godt afsløre at det ikke er en Gøg og Gokke film.
Gravatar

#106 jessup 18 år siden

Så er det fanme ikke bare smart med det vildledende url men også rent billedmæssigt - jeg kipper med hatten.
This is just until June
Gravatar

#107 e-male 18 år siden

Ja, det er det perfekte billed til at vildlede folk.
Bare for en god ordens skyld kan man se billedet fra Flying Deuces her.

Summa sumarum den film jeg leder efter er ikke Flying Deuces. Jeg vil også godt afsløre at det er en stumfilm.
Gravatar

#108 jessup 18 år siden

Jeg kan ikke helt underbygge mit gæt men der er noget der siger Blackmail? - den findes både som stumfilm og talefilm.
This is just until June
Gravatar

#109 filmz-bullettooth 18 år siden

jeg går efter the tramp med chaplin....?
--------- for rent ---------
Gravatar

#110 e-male 18 år siden

Nej, desværre.

Jeg kan afsløre at filmen kan findes blandt de nu resterende 302 film i den her tråd.

Skriv ny kommentar: