Gravatar

#121 e-male 18 år siden

Nope stadig ikke den.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#122 filmz-bullettooth 18 år siden

Modern Times...sidste bud 1....2....3.....
--------- for rent ---------
Gravatar

#123 e-male 18 år siden

Heller ikke den :D

Nu kan der ikke være mange tilbage.

ps. det er heller ikke Gold Rush ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#124 filmz-bullettooth 18 år siden

jeg giver op...flere bud fra mig vil være snyd, da jeg nu har gættet på lige nøjagtid alle de chaplin film jeg kan huske at have set....
--------- for rent ---------
Gravatar

#125 Bony 18 år siden

Jeg har lige et spørgsmål til quizzen. Er det tilladt fx at kigge på sine egne film til hjælp eller gælder kun ens hukommelse til at finde svaret?

Har ikke set den pågældende boksefilm med Chaplin, men ved jeg har den stående på hylden nemlig. Derfor ville det for mig være nemt at gå op og finde navnet. Meeen, ville dette være lovligt? :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#126 Skeloboy 18 år siden

City Lights?
Gravatar

#127 Steffan Rasmussen 18 år siden

Damn. Det var mit bud.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#128 e-male 18 år siden

Jep det er den.
Gravatar

#129 Skeloboy 18 år siden

Cool.

Her er der lige en lille en...

Værsgod og gæt
Gravatar

#130 e-male 18 år siden

Twin Peaks?

Skriv ny kommentar: