Gravatar

#171 jessup 18 år siden

jep - The Gospel According to St. Matthew -
Il Vangelo secondo Matteo

af Pasolini
This is just until June
Gravatar

#172 rockysds 18 år siden

Sorry, det tog lidt tid... Men her er en ny:

Those hats never stick...
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#173 Steffan Rasmussen 18 år siden

Blood Simple?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#174 rockysds 18 år siden

Nope
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#175 rockysds 18 år siden

Her er et billede mere: ...
Gravatar

#176 rockysds 18 år siden

Gravatar

#177 lagoni 18 år siden

Down in the Valley?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#178 rockysds 18 år siden

#177 Right you are...
Take it away
Gravatar

#179 lagoni 18 år siden

Jeg kan desværre ikke tage billeder ved denne computer, så giver turen videre. Skulle nok bar vise jeg kunne genkende Edward Norton :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#180 rockysds 18 år siden

Da der ikke er nogen, der har taget turen, tager jeg den tilbage... (First step on the path to world domination)

Guess Away

Skriv ny kommentar: