Gravatar

#61 Steffan Rasmussen 16 år siden

Accattone?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#62 rockysds 16 år siden

#61 Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#63 Steffan Rasmussen 16 år siden

La Ciociara?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#64 rockysds 16 år siden

#63 Heller ikke.
Du smider jo om dig med titler, jeg får lyst til at se Solhanne. :)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#65 rockysds 16 år siden

One last chance before the big reveal

I morgen kommer der et meget afslørende billede, hvis den ikke er gættet inden.
Gravatar

#66 Steffan Rasmussen 16 år siden

Det skulle vel ikke være Roman Holiday?
Gravatar

#67 rockysds 16 år siden

#66 Jo, da. :)
Gravatar

#68 Steffan Rasmussen 16 år siden

Synes nok jeg kunne huske trappen op til hans lejlighed. Overvejede den tidligere, men synes ikke billederne passede, på nær den romerske nummerplade på billede 3.

Der kommer et nyt billede op, når jeg kommer hjem fra arbejde (cirka 04.30), med mindre der er nogen der ligger inde med et godt billede. i så tilfælde er den op for grabs.
Gravatar

#69 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nyt Billede:

Lumsk Smil
Gravatar

#70 e-male 16 år siden

who framed roger rabbit?
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."

Skriv ny kommentar: