Jo, for Eva Green har indtil nu kun medvirket i en lille håndfuld film, og mindst 2 af dem er periodefilm, så billedet af Eva Green med den frisure og make-up og siddende i en bil ..... det var næsten for nemt.
Ahh, Krabben med de gyldne kløer (Le Crabe aux Pinces d'Or) er jo også det album (eller episode - hvis vi snakker tegenefilm), hvor vi bliver introduceret for Kaptajn Haddock for første gang. Det vækker minder frem!
Hvilken udgivelse er der at tale om, fordi jeg synes ikke, at det ligner DVD-boxen fra '92?
#1028: nej, den version jeg viste screenshots fra var ikke fra 1991 versionen af krabben med de gyldne klør, men den tidligere version - den var en halvdårlig version af en af de tintin tegnefilm belvision lavede i 50erne, 60erne, 70erne eller hvornår de nu blev lavet. Det var et halvdårligt VHS-bånd hvor jeg fandt det langt det meste af denne tegnefilm, der blev optaget fra DR en gang i 80erne. Jeg leder stadig efter de andre film på diverse loppe-markeder og lignende
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Okay, jeg synes også det så noget slidt ud. Jeg har også selv en gammel udgave af Soltemplet (Tintin et le temple du soleil) liggende, og det ødelægger faktisk oplevelsen, da det er så dårlig kvalitet.
Overstående udgivelse (1991) findes på DVD i dag, og jeg kan varmt anbefale folk at købe den. NOTE: Den skandinaviske udgave har kun dansk, finsk, norsk og svensk tale, hvilket er lidt skuffende.
#1021 Æsop9000 15 år siden
Jeg kender desværre kun den danske titel på denne film :-(
#1020: nope. Men som du allerede har gættet er det en tintin film. Men dog ikke "det hemmelige våben"
Men dette nye billede burde give et mere hint:
Tintin of arabia
#1022 MOVIE1000 15 år siden
#1023 Æsop9000 15 år siden
din tur
#1024 MOVIE1000 15 år siden
beklager at jeg ike kunne finde et størrere billed
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
#1025 Herrguth 15 år siden
#1026 MOVIE1000 15 år siden
#1027 BN 15 år siden
Jo, for Eva Green har indtil nu kun medvirket i en lille håndfuld film, og mindst 2 af dem er periodefilm, så billedet af Eva Green med den frisure og make-up og siddende i en bil ..... det var næsten for nemt.
#1028 Antlion 15 år siden
Ahh, Krabben med de gyldne kløer (Le Crabe aux Pinces d'Or) er jo også det album (eller episode - hvis vi snakker tegenefilm), hvor vi bliver introduceret for Kaptajn Haddock for første gang. Det vækker minder frem!
Hvilken udgivelse er der at tale om, fordi jeg synes ikke, at det ligner DVD-boxen fra '92?
#1029 Æsop9000 15 år siden
#1030 Antlion 15 år siden
Overstående udgivelse (1991) findes på DVD i dag, og jeg kan varmt anbefale folk at købe den. NOTE: Den skandinaviske udgave har kun dansk, finsk, norsk og svensk tale, hvilket er lidt skuffende.