Gravatar

#1731 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1732 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#1733 Steffan Rasmussen 15 år siden

He ... syntes nok det første billede havde et dansk feel. Tror det var den hvide plastikspand der gjorde det.

Det nu sagt, så har jeg ingen anelse om hvilken film det er.

Naboerne?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1734 rockysds 15 år siden

Nej, det er ikke den.

Billede 3.
Gravatar

#1735 rockysds 15 år siden

Billede 4, i hvilket det afsløres at filmen ikke er dansk. :)
Gravatar

#1736 Antlion 15 år siden

Jeg genkender billede 4, og ud fra billede 2 (Morris Minor), kan jeg måske konkludere, at det er en britisk (gangster) film? Er dette korrekt?
Gravatar

#1737 rockysds 15 år siden

Den er britisk, men selvom der et par forbryderiske gangstertyper med, ville jeg ikke kategorisere den som en gangsterfilm.
Gravatar

#1738 Antlion 15 år siden

Er det Polanskis "Cul-de-sac"? Jeg kan nemlig overhovedet ikke huske den film udover, at den pænt speciel, og der nogle sære observationer af diverse fugle. Slottet på billede 4 husker jeg selvfølgelig også. :)

Hende skuespillerinden genkender jeg heller ikke?
Gravatar

#1739 Steffan Rasmussen 15 år siden

Så skulle det være Francoise Dorleac, Catherine Deneuves søster. Det ligner faktisk meget godt.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#1740 rockysds 15 år siden

Det er det nemlig. Og den er i sandhed pænt specielt og ikke at glemme ofte ganske morsom. Og så er billede 3, som Solhanne nævner, Dorléac.

Skriv ny kommentar: