#2221 jeg har ikke set schindlers liste men jeg ved at den er i S/H men billedkvalitet er 10 gange bedre end hvad billederne viser det er så også det eneste jeg ved om filmen også selvfølgelig at den er lavet Spielberg
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Schindlers liste? Er ikke helt sikker på den scene var med, men det ligner noget der kan være der fra.
Nej. No. Nein. Njet. Ne.
Åkepool (2224) skrev:
Hvad dælen bn, skal vi nu gætte film fra din ungdom? ;)
Hehe ... mjah, vi skal helt tilbage til det sidste årtusinde, til svundne tider, til de onde gamle dage, ja, til dengang sort/hvide film var konge, og hvor en and var en (Anders) and, hvor bedstemor var Miss Univers, og hvor Internet, dvd-film, hjemmecomputere og månerejser var science fiction. ... Der var engang, og for enden af den gang lå en nødudgang.
#2221 Nicki52 15 år siden
#2222 chronaden 15 år siden
Aaahhh, sq vi nu ik liiiige :P
#2223 MOVIE1000 15 år siden
#2224 Åkepool 15 år siden
#2225 BN 15 år siden
Nej. No. Nein. Njet. Ne.
Hehe ... mjah, vi skal helt tilbage til det sidste årtusinde, til svundne tider, til de onde gamle dage, ja, til dengang sort/hvide film var konge, og hvor en and var en (Anders) and, hvor bedstemor var Miss Univers, og hvor Internet, dvd-film, hjemmecomputere og månerejser var science fiction. ... Der var engang, og for enden af den gang lå en nødudgang.
#2226 BN 15 år siden
#2227 Antlion 15 år siden
#2228 BN 15 år siden
Rart at se en kender - svaret er naturligvis rigtigt. :-)
#2229 Antlion 15 år siden
Billede 1.
#2230 rockysds 15 år siden
Fremragende film, blandt Greenaways bedste.