Gravatar

#2351 Steffan Rasmussen 15 år siden

Åkepool (2348) skrev:
#2345 - Men hvad hvis man først gætter på en film og et kvarter senere kommer i tanke om den rigtige, må man så ikke skrive det, før ham der har lagt billedet han svarer dagen efter og en anden har svaret i mellemtiden?

Det vil så sige at MOVIE1000 ikke har gættet den foregående film, da han jo gættede på den først?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2352 chronaden 15 år siden

Well syns det er lidt pølle, fx hvis man ser et billede af johnny depp - render du jo bare ind på imdb og copy+paster alle film han har været med i, og TADA! :p
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2353 Åkepool 15 år siden

#2351 - Nu var det et generelt eksempel og ikke lige MOVIE1000's eksempel jeg brugte.

Men jeg gider ikke gøre det til en diskussionsklub, så lad os bare nøjes med et enkelt gæt. Så må man bare håbe, at hvis man i mellemtiden kommer i tanke om den rigtige film, at der ikke er nogen der gætter den, før billedlæggeren gider svare nej.

#2352 - Nu var det så det jeg prøvede at forklare før (du ved, med 8 år og alt det), at man netop ikke behøver at vade helt over i den anden grøft, udelukkende for at være på tværs og ikke lytte til hvad der bliver sagt og lige smide 47 Johnny Depp film ind i samme indlæg (eller i 47 efterfølgende indlæg).

Jeg synes det er at gå op i småting, om man gætter en eller to gange inden der bliver svaret, men der er flertal for det, så lad os endelig nøjes med et gæt.
Ellers bliver det her sgu for langt, så jeg synes bare at Herrguth skal smide et nyt billede ind, så vi kan komme videre.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2354 Herrguth 15 år siden

Og det gør jeg så.

Billede 1
Gravatar

#2355 MOVIE1000 15 år siden

jeg brugte ikk imdb : (
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#2356 Åkepool 15 år siden

#2355 - Det tror jeg nu heller ikke han mente at du gjorde :)

#2354 - Sådan! Og jeg har ingen idé og intet gæt :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2357 Waldca 15 år siden

Charlotte's Web?
Gravatar

#2358 Herrguth 15 år siden

#57 Jeps!
Gravatar

#2359 chronaden 15 år siden

Godt ord igen, jeg kan nu nok skælme mellem idioti og og det MOVIE1000 "gjorde", var nu mest for fremtiden at denne quiz jeg var smart med mine 10 gæti samme indlæg, så folk ikke ville køre den videre TIL idiotien.

jeg trækker mig tilbage. :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2360 Waldca 15 år siden

Jeg giver turen videre

Skriv ny kommentar: