#2442 Jeg tror heller ikke at jeg har set den, men jeg synes at skuespilleren th. på sidste billede lugter lidt af Dennis Hopper.
Fra venstre mod højre er det Rutger Hauer, Chris Sarandon (naboen fra 'Fright Night'), Craig T. Nelson (faren fra 'Poltergeist') og (ja, rigtigt lugtet, mvejen ;-)) Dennis Hopper. I filmen medvirker i øvrigt John Hurt og Burt Lancaster.
#2441 BN 15 år siden
#2442 BN 15 år siden
#2443 Åkepool 15 år siden
#2444 mvejen 15 år siden
#2445 BN 15 år siden
Fra venstre mod højre er det Rutger Hauer, Chris Sarandon (naboen fra 'Fright Night'), Craig T. Nelson (faren fra 'Poltergeist') og (ja, rigtigt lugtet, mvejen ;-)) Dennis Hopper. I filmen medvirker i øvrigt John Hurt og Burt Lancaster.
#2446 wimmie 15 år siden
Du mener vel Prince Humperdinck? :D
#2447 wimmie 15 år siden
#2448 Steffan Rasmussen 15 år siden
#2449 BN 15 år siden
Et hint til dig, nu hvor de andre har givet op og "snydt":
Du HAR set den, og du har endda stemt på den i en tidligere poll, der handlede om 'Bedste film af [den pågældende instruktør]'. :-)
#2450 Åkepool 15 år siden
Jamen det er da også lille Rutger der står der og prøver at gemme sit ansigt for mig :)
Så er det jo "The Osterman weekend", som jeg ovenikøbet har i min samling, men bare ikke har fået genset siden jeg købte den for et par år siden.
Er du klar over hvor mange år siden det er, at jeg har set den? Det er jeg faktisk ikke selv.
Som altid giver jeg turen videre, med lovning om at jeg nok skal få lært at sætte et nyt pic ind.