Gravatar

#2761 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2762 Kruse 15 år siden

#2760: Både og ;)

Da jeg så det første billede havde jeg en stor fornemmelse for at det var en film jeg havde set inden for det sidste halve år. Og så kunne jeg huske at du fornyligt modtog den film, så jeg prøvede at sætte to og to sammen. Det virkede bare ikke :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2763 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#2764 Steffan Rasmussen 15 år siden

Gravatar

#2765 Steffan Rasmussen 15 år siden

Gravatar

#2766 Åkepool 15 år siden

The Boat that rocked?

Er det den, giver jeg turen videre.

Så skal mit nytårsfortsæt til Solhanne være, at jeg får lært mig det lort der :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2767 MouseMickey 15 år siden

#2766 du kan tage screenshots i Windows Media Player
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#2768 Åkepool 15 år siden

#2767 - Så langt er jeg med, det er den videre del jeg ikke har fået sat mig ind i, men det kommer :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#2769 chronaden 15 år siden

Snipping tool i Win7 owner :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#2770 MouseMickey 15 år siden

#2768 den videre del? Det at uploade billedet?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: