Hmm...så slynger jeg lige nået ud i luften, selvom jeg ikke rigtig husker billedet...hvorfor svarer jeg så? Fordi jeg ser Ed Wood-film, og det kan jeg ikke uden at skulle lave noget andet på samme tid :)
Nej, lidt mere syret. Jeg er ikke til megen hjælp.
Instruktøren har kun lavet 9 film og havde nok sin "storhedstid" i 1980'erne - har lavet flere par film der centrere sig omkring sex omtaget alla musikvideo.
Jeg finder billeder på nettet til filmen og det er svært at finde nogle som ikke er for afslørende så i får lidt tid og så kommer der lidt nemmere billeder.
#3025 derfor er den stadig syret ;), har kun set den en gang før og jeg husker den som meget syrealistisk og mente at jeg havde set det billed inde i filmen
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
MOVIE1000 i hans tidslomme har måske ikke set helt forkert. Der stod på en af de sider jeg leder efter billederne på at man kunne se inspirationen senere i Haunted hill - den film kan jeg dog absolut ikke huske.
#3021 jessup 15 år siden
#3022 Skeloboy 15 år siden
Dead Ringers?
#3023 jessup 15 år siden
Instruktøren har kun lavet 9 film og havde nok sin "storhedstid" i 1980'erne - har lavet flere par film der centrere sig omkring sex omtaget alla musikvideo.
Jeg finder billeder på nettet til filmen og det er svært at finde nogle som ikke er for afslørende så i får lidt tid og så kommer der lidt nemmere billeder.
#3024 MOVIE1000 15 år siden
#3025 Skeloboy 15 år siden
Det med sex og musikvideoer siger meget et eller andet...
#3026 jessup 15 år siden
#3027 MOVIE1000 15 år siden
#3028 Skeloboy 15 år siden
#3029 jessup 15 år siden
#3030 Antlion 15 år siden