Gravatar

#3451 rockysds 15 år siden

Du bliver nok nødt til at hinte kraftigere, lyspunkt.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3452 lyspunkt 15 år siden

Er den virkelig så ukendt? Jeg husker da godt nok, at den var nævnt som den absolut dårligste film i databasen "Cinemania" 1998 (tror jeg), fra før internettet blev hver mands eje.

Nu skulle man kunne finde ud af det om ikke andet vha Google eller IMDB
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3453 Steffan Rasmussen 15 år siden

Brain Donors.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3454 lyspunkt 15 år siden

Ikke overraskende er det KORREKT. Serven er din

Det er i øvrigt en ganske underholdende genindspilning af "A Night in the Opera" med scener fra "Duck Soup" og jeg har da set den til stort set ingen penge.
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#3455 Steffan Rasmussen 15 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3456 Herrguth 15 år siden

Away We Go?
Gravatar

#3457 Steffan Rasmussen 15 år siden

Yep
Gravatar

#3458 Herrguth 15 år siden

Gravatar

#3459 Skeloboy 15 år siden

eXistenZ?
Gravatar

#3460 Herrguth 15 år siden

Nej.

Skriv ny kommentar: