Gravatar

#3931 rockysds 15 år siden

Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3932 rockysds 15 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#3933 rockysds 15 år siden

Gravatar

#3934 jessup 15 år siden

Jeg har ikke et decideret gæt, men der er noget der ikke rigtigt stemmer. De to kvinder er noget skal ligne 20erne måske tidlig 30er og billede 3 er "meget" poleret i forhold til den tidsalder.
Jeg tror bestemt ikke jeg har set filmen, men gætter på noget af Guy Maddin.
This is just until June
Gravatar

#3935 Steffan Rasmussen 15 år siden

Åkepool (3913) skrev:
Nope.

Billede 2:

http://img521.imageshack.us/img521/8479/minimen.jp...

Har lige stjålet billedet, og postet det på whatthemovie.com
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#3936 rockysds 15 år siden

#3934 - Det er ikke en Maddin-film.

Billede 4
Gravatar

#3937 chronaden 15 år siden

Ligner lidt frankenstein
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#3938 filmfan 15 år siden

Dr. Jekyll and Mr. Hyde?
There are two types of people that I can't stand in this world. People who are insensitive of other people's culture, and the Dutch
Gravatar

#3939 rockysds 15 år siden

#3938 - Ganske korrekt.
Gravatar

#3940 Åkepool 15 år siden

Solhanne (3935) skrev:
Har lige stjålet billedet, og postet det på whatthemovie.com

Stjæl du bare løs ;)

Skulle være jeg skulle besøge det der whatthemovie.com
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: