Gravatar

#4371 rockysds 15 år siden

Det er ikke "The 39 Steps", men han er rigtigt nok engelsk. Her er han igen med selskab:

Billede 4
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4372 jessup 15 år siden

Jeg har ikke set den men - Anna Karinena?

Jeg har et gæt mere parat:)
This is just until June
Gravatar

#4373 rockysds 15 år siden

Så må du hellere komme med gæt nummer to. ;)
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4374 jessup 15 år siden

Queen Christina?

Ninotchka er det ihvertfald ikke
This is just until June
Gravatar

#4375 Skeloboy 15 år siden

Mata Hari?
Gravatar

#4376 rockysds 15 år siden

Nej til begge. Her er et billede til Åkepool. ;)

Billede 5
Gravatar

#4377 Antlion 15 år siden

Det er Henry Daniell på billederne. Vurderet ud fra sidste billede, vil jeg gætte på en version af "Kameliadamen" fra 30erne? Den mest kendte derfra er Cukors "Camille", som det godt nok er længe siden, jeg har set. Som sagt, var det først sidste billede der lukkede øjnene op på mig.
Gravatar

#4378 Skeloboy 15 år siden

#4377 - den overvejede jeg også...det er ikke så lang tid siden, jeg har set Camille, Mata Hari, Anne Christie, Anna Karenina og Queen Christina...
Gravatar

#4379 rockysds 15 år siden

Jeps, det er Henry Daniell, og det er Cukors "Camille". Jeg havde den lige fremme fornylig, fordi stumfilmsudgaven fra 1921 er med som ekstramateriale på dvd'en. Mestendels en skuffende affære, omend ikke fuldstændig uden kvaliteter - og så fik jeg da set min første film med Rudolph Valentino.

Du server, Antlion.
Gravatar

#4380 Antlion 15 år siden

Skriv ny kommentar: