Gravatar

#431 RFriis 16 år siden

Jo, det er sgu et lousy billede. Hvor får i jeres billeder fra?

Anyway, er der ingen bud?
I ren og skær frygt for at modtage endeløse strømme af kritik for mine billeder ;), vil jeg i stedet lade min hjælp bestå i følgende information: Filmen er en britisk børnefilm fra 2004, og instruktøren er en yderst velkendt herre.
Gravatar

#432 Bony 16 år siden

#431 - Nu ved jeg ikke om det forholder sig sådan, men vil lige påpege at det ikke er tilladt at beskære billederne her i konkurrencen. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#433 lagoni 16 år siden

#431 - de fleste får billederne fra egne dvd'er, den bedste måde at sikre sig et ordentligt billede.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#434 rockysds 16 år siden

Danny Boyles "Millions"?
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#435 RFriis 16 år siden

#434 - Korrekt. En uimodståelig film drevet af uforfalsket hjertevarme og filmisk virtuositet.

Igen, jeg beklager de ringe billeder. Det vil ændre sig til næste gang, hvis der bliver sådan en! ;)

Din serv, Rockysds :)
Gravatar

#436 chronaden 16 år siden

filmisk virtuositet ligefrem!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#437 rockysds 16 år siden

There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#438 rockysds 16 år siden

Gravatar

#439 rockysds 16 år siden

Gravatar

#440 Steffan Rasmussen 16 år siden

You Kill Me?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.

Skriv ny kommentar: