Gravatar

#4551 stoffer 15 år siden

United States of Leland?
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#4552 rockysds 15 år siden

Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4553 Steffan Rasmussen 15 år siden

Dorian Gray?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4554 rockysds 15 år siden

Nope.
There was no bullshit, no arty pretensions. "Doug," he'd say when we were doing Written on the Wind, "Give me some bosom."
Gravatar

#4555 Kruse 15 år siden

Mr. Nobody?
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#4556 Åkepool 15 år siden

Steffan Rasmussen (4549) skrev:
Jeg synes altså ikke det ligner Scarlett Johansson på billede 2. Eller for den sags skyld billede 1.

Jeg synes nu også kun det er på billede 2 det ligner Scarlett, du kan se på mit gæt til billede 1, hvem jeg synes det ligner der ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#4557 rockysds 15 år siden

#4555 Nope, ikke den. Men jeg håber på at nå at fange den i biografen.

Billede 5
Gravatar

#4558 Steffan Rasmussen 15 år siden

Stay?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#4559 rockysds 15 år siden

Jeps.
Gravatar

#4560 Steffan Rasmussen 15 år siden

Er det Naomi Watts på billede 2?

Skriv ny kommentar: