Fordi at mit DVD-drev har drillet i et stykke tid, og jeg derfor ikke vil kunne tage nogle billeder. Men jeg vil lige prøve at få det til at virker her lidt senere, og hvis det lykkedes og BN's billede endnu ikke er gættet, vil jeg smide mit gæt :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Fordi at mit DVD-drev har drillet i et stykke tid, og jeg derfor ikke vil kunne tage nogle billeder. Men jeg vil lige prøve at få det til at virker her lidt senere, og hvis det lykkedes og BN's billede endnu ikke er gættet, vil jeg smide mit gæt :)
Du kunne eventuelt stjæle billeder herfra indtil du får det fikset.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
No big mystery. Grunden til at han i første omgang gav turen videre, kunne meget vel stadig være aktuel så (forholdsvis) kort tid efter. ... Og sandelig ikke, om jeg har ret! Se blot #4976. :-)
No big mystery. Grunden til at han i første omgang gav turen videre, kunne meget vel stadig være aktuel så (forholdsvis) kort tid efter. ... Og sandelig ikke, om jeg har ret! Se blot #4976. :-)
Det giver jo ikke svaret på, hvorfor han gør det.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#4971 Kruse 14 år siden
#4972 BN 14 år siden
Billede 1
#4973 Kruse 14 år siden
#4974 Steffan Rasmussen 14 år siden
Hvorfor sender du egentligt turen videre?
#4975 BN 14 år siden
Svaret ligger nok i #4971. ;-)
#4976 Kruse 14 år siden
#4977 Steffan Rasmussen 14 år siden
????
#4978 Steffan Rasmussen 14 år siden
Du kunne eventuelt stjæle billeder herfra indtil du får det fikset.
#4979 BN 14 år siden
#4980 Steffan Rasmussen 14 år siden
Det giver jo ikke svaret på, hvorfor han gør det.