De første par billeder må godt være svære, men det her er latterligt. Med billeder som disse kan du poste i årevis.
BN (5102) skrev:
Ericmase. Det er meningen at det skal blive lettere og lettere for hvert nyt billede du poster.
Så vidt jeg husker, har du endnu ikke vist os nogen billeder med mennesker på - og det på trods af, at du allerede er nået til det sjette billede!
Det var så ikke min mening. Nu håber jeg da ikke i bliver sure. Jeg vidste det bare ikke (jeg har dog læst reglerne), men det der med nemmere og nemmere stod der ikke, men jeg acceptere det nu. Finder nu et nemmere billede :)
#5101 Steffan Rasmussen 14 år siden
#5102 BN 14 år siden
Så vidt jeg husker, har du endnu ikke vist os nogen billeder med mennesker på - og det på trods af, at du allerede er nået til det sjette billede!
#5103 Ericmase 14 år siden
Det var så ikke min mening. Nu håber jeg da ikke i bliver sure. Jeg vidste det bare ikke (jeg har dog læst reglerne), men det der med nemmere og nemmere stod der ikke, men jeg acceptere det nu. Finder nu et nemmere billede :)
#5104 Ericmase 14 år siden
#5105 Åkepool 14 år siden
#5106 Ericmase 14 år siden
Heller ikke
Nu skulle billede 7 slutte det!
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfr...
#5107 Åkepool 14 år siden
Billede 8 ;)
Mercury rising?
#5108 Ericmase 14 år siden
Heller ikke ARRRRG!
Et tip: Filmen er instrueret af Florent Emilio Siri
#5109 Åkepool 14 år siden
Aner ikke hvem han er?
Men jeg fortsætter ufortrødent. Det er bare at ramme den rigtige Bruce Willis-film, med barn/børn, inden en anden gør det:
Hostage?
#5110 Ericmase 14 år siden
Jep... :)