Gravatar

#5271 lyspunkt 14 år siden

Tak for det.

Pas på!
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5272 HonoDelLoce 14 år siden

The Long Kiss Goodnight?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5273 lyspunkt 14 år siden

HonoDelLoce (5272) skrev:
The Long Kiss Goodnight?

Det er korrekt
"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus
Gravatar

#5274 Åkepool 14 år siden

Hono?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#5275 HonoDelLoce 14 år siden

Hov sorry.. I suck at winning - I always forget it happens! :D

Up for grabs.. Jeg har ikke lige nogle dvd-film ved hånden, jeg kan smække i computeren og grab'e et screen fra.. :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#5276 lyspunkt 14 år siden

Så kan jeg da godt snuppe den igen.
Fra en film i en ganske anden genre.

Savfører
Gravatar

#5277 lyspunkt 14 år siden

Gravatar

#5278 lyspunkt 14 år siden

Gravatar

#5279 Steffan Rasmussen 14 år siden

Flyvende Farmor?
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5280 lyspunkt 14 år siden

Det er det da :)

Din tur

Skriv ny kommentar: