Gravatar

#5791 Steffan Rasmussen 13 år siden

No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5792 Herrguth 13 år siden

Jeg kender kun filmen inde fra WTM, men det gælder nok ikke. Jeg har dog aldrig hørt om filmen før jeg så et billede fra den der. Den lyder dog interessant. Kan den anbefales?
Gravatar

#5793 Steffan Rasmussen 13 år siden

Herrguth (5792) skrev:
Jeg kender kun filmen inde fra WTM, men det gælder nok ikke. Jeg har dog aldrig hørt om filmen før jeg så et billede fra den der. Den lyder dog interessant. Kan den anbefales?

Selvfølgelig tæller det da. Det er vel ikke forbudt at quizze andre steder, og så bruge den viden man opnår her, så gæt du bare løs.

Selve filmen var ikke så god som jeg havde håbet, men den er da klart et syn værd til den pris man kan få den for.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#5794 Herrguth 13 år siden

Så gætter jeg på "Chico & Rita".
Gravatar

#5795 Steffan Rasmussen 13 år siden

Herrguth (5794) skrev:
Så gætter jeg på "Chico & Rita".

Og jeg siger - Bingo.
Gravatar

#5796 Herrguth 13 år siden

Gravatar

#5797 jessup 13 år siden

Jeg måsige at jeg ovehovedet ikke kan huske scenen men der er et eller andet der siger mig det er Tati - Mon Oncle?
This is just until June
Gravatar

#5798 Herrguth 13 år siden

Nej, desværre.
Gravatar

#5799 Steffan Rasmussen 13 år siden

A Day at the Races
Gravatar

#5800 Herrguth 13 år siden

Nej, heller ikke.

Skriv ny kommentar: