Gravatar

#51 Steffan Rasmussen 16 år siden

He ... tænkte faktisk på den allerede efter billede to, men kunne overhovedet ikke huske noget med skov og cykeltur i filmen, så jeg udelukkede den. Dumt gjort.

Jeg graver lige lidt i arkiverne, og finder en ny film.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#52 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nyt billede:

Gæt løs
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#53 Herrguth 16 år siden

JFK?
Gravatar

#54 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nope ... Men i den rigtige boldgade
Gravatar

#55 mvejen 16 år siden

The Killer Elite ?
Gravatar

#56 Corgan 16 år siden

Nixon?
Gravatar

#57 Skeloboy 16 år siden

Thirteen Days?
Gravatar

#58 Steffan Rasmussen 16 år siden

#55-57 ... Desværre ikke.

Desværre kan jeg ikke få kontakt til mine DVD-drev, så jeg kan ikke uploade flere billeder, så her kommer lidt hjælp.

Hovedrollerne spilles af to af Hollywoods største stjerner.
Gravatar

#59 chronaden 16 år siden

Jo vel mere en smagssag :P / Hollywood har jo 30 største stjerner, og det jo bare nulevende etc.
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#60 Steffan Rasmussen 16 år siden

#59 - De har erfaringen og CV'et til at blive kaldt stjerner. De er med andre ord ikke de yngste mere. Filmen er fra 1976, men de lever begge stadigvær, og er stadigvæk aktive.

Skriv ny kommentar: