Gravatar

#6031 MOVIE1000 13 år siden

Jeg er altså sikker på, især ved første billed men skulle lige bruge endnu et billed for at være sikker :)

Styrmand karlson
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#6032 Steffan Rasmussen 13 år siden

MOVIE1000 (6031) skrev:
Jeg er altså sikker på, især ved første billed men skulle lige bruge endnu et billed for at være sikker :)

Styrmand karlson

Nej.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6033 MOVIE1000 13 år siden

Nu har jeg den, det er morten grunwald der sidder i parasolen, så må det være Martha jeg tænkte på :D

Martha?
Gravatar

#6034 Steffan Rasmussen 13 år siden

MOVIE1000 (6033) skrev:
Nu har jeg den, det er morten grunwald der sidder i parasolen, så må det være Martha jeg tænkte på :D

Martha?

Jep.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#6035 MOVIE1000 13 år siden

Sender den videre :P
Gravatar

#6036 HelmerJ 13 år siden

Alt for sent på den, havde den ellers ved første billede. FANTASTISK FILM
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#6037 Kisbye 13 år siden

Den er rimelig spøjs. Det var dengang der ikke var noget forkert i sprutsejlads. De vælter jo bogstavligt rundt i sprut og øl. Selv kaptajnen har et skab med brændevin afsiden af roeret.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#6038 Ericmase 13 år siden

The Movie Nerd is here...
Gravatar

#6039 ChristianMichaelsen 13 år siden

The Social Network?
Gravatar

#6040 Ericmase 13 år siden

ChristianMichaelsen (6039) skrev:
The Social Network?

Nope. Kommer frem med et billede til lige om lidt.
The Movie Nerd is here...

Skriv ny kommentar: