Gravatar

#111 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nu har jeg ikke set den, men et gæt kunne være The Lost Weekend.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#112 Spanner 16 år siden

Rats in the Walls? :)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#113 Skeloboy 16 år siden

He, #111, i forhold til du ikke har set det, så er det sgu et godt bud:), din tur
Gravatar

#114 Steffan Rasmussen 16 år siden

He he. Lidt teoretisk viden er altid godt. Jeg lægger et nyt billede op i morgen tidligt når jeg kommer hjem, medmindre der er nogen der har et godt billede. I givet fald er den up for grabs.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#115 Steffan Rasmussen 16 år siden

Gravatar

#116 Skeloboy 16 år siden

Arghh, jeg ved jeg har set den, men kan slet ikke lige finde filmen, men der er vil ikke andet for at gå i gang:

The Life of Emile Zola?
Gravatar

#117 Steffan Rasmussen 16 år siden

Nope.
Gravatar

#118 Skeloboy 16 år siden

Som et lyn fra en klar himmel...

All Quiet On The Western Front...
Gravatar

#119 Steffan Rasmussen 16 år siden

Korrekt.
Gravatar

#120 Skeloboy 16 år siden

Nu er det vist tid til nogle farver:

Catch You On The Flip Side

Skriv ny kommentar: