Gravatar

#141 Åkepool 16 år siden

En Steven Seagal film?
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#142 Åkepool 16 år siden

Næ hov, du sagde den var lige så gammel (eller ung) som Rockysds, så det var sgu ikke den jeg tænkte på :(
Gravatar

#143 Steffan Rasmussen 16 år siden

Boyz N the Hood? Den er da fra 1991, men om den foregår over et døgn aner jeg ikke. Har aldrig fået set den.
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
Gravatar

#144 filmz-DocDoom 16 år siden

Åkepool har ret - godt gået i betragtning af de ret svære billeder, jeg havde valgt! (selvom du er i tvivl om år)

Titel? Bør ikke være så svært, når I jo har året - den Søgale var kun med i én film dét år, så I er kun et IMDb-klik væk ;-)

Jeg kan hjælpe lidt: Han uddeler flade undervejs.
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#145 filmz-JON 16 år siden

Out for Justice!
Gravatar

#146 Åkepool 16 år siden

Jeg bruger ikke IMDb til det her, men Måske "Nico", tror den hedder "above the law" eller noget i originaltitlen. Kan huske den scene med billardkuglen, men hans film fra dengang er sgu så ens, men det er den eller "Hard to kill".
Gravatar

#147 Åkepool 16 år siden

Forresten, hvis jeg har gættet rigtigt, så giver jeg turen videre, for jeg smutter fra arbejdet nu og min computer er gået død derhjemme. Og jeg vil jo ikke stoppe denne udemærkede quiz i så mange timer :)
Gravatar

#148 filmz-DocDoom 16 år siden

#145 har ret.

#146: Der er vist intet IMDb-forbud i denne quiz; det er nogle af de andre quizzer, hvor dét gælder :-)
That's no moon. It's a space station.
Gravatar

#149 Åkepool 16 år siden

#148 - Nej nej, det ved jeg godt, det er bare et forbud jeg har, udelukkende på egen regning :)
Gravatar

#150 filmz-JON 16 år siden

Ok - hvad er dette for en film:

http://www.latimes.com/media/photo/2008-02/3558942...

(as in: jeg kaster turen up for graps :-D)

Skriv ny kommentar: