jep - jeg går ikke ud fra at du regner Once Upon a time in the west for en Bronson film:)? - er selv ret glad for ham men det skyldes nok min barndom i Christianshavns Video.
#81: Du havde helt ret. Grunden til min umiddelbare fejl var selvfølgelig, at jeg ikke regnede OUATITW for en Bronson-film... Hvilket så nok igen skyldes, at jeg ikke regner Bronson for noget som helst (på trods af min afbenyttelse af Chrsitianshavns Video i en længere periode)...
Nå. Til sagen. Næste billede er her Da det (måske) er ret svært at gætte filmen ud fra billedet har jeg valgt at bibeholde teksten, så man har endnu et clou...
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Det var sat.. hurtigt. Godt klaret! Jeg regnede godt nok med, at den ville være nem, når nu det var så ny en film, men alligevel... Godt gået CHUCK, you're up...
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#81 jessup 19 år siden
#82 jessup 19 år siden
#83 jessup 19 år siden
#84 filmz-jackjazz 19 år siden
Du havde helt ret. Grunden til min umiddelbare fejl var selvfølgelig, at jeg ikke regnede OUATITW for en Bronson-film... Hvilket så nok igen skyldes, at jeg ikke regner Bronson for noget som helst (på trods af min afbenyttelse af Chrsitianshavns Video i en længere periode)...
Nå. Til sagen. Næste billede er her
Da det (måske) er ret svært at gætte filmen ud fra billedet har jeg valgt at bibeholde teksten, så man har endnu et clou...
//JackJazz
#85 chuck 19 år siden
#86 filmz-jackjazz 19 år siden
//JackJazz
#87 chuck 19 år siden
#88 CKY 19 år siden
#89 HonoDelLoce 19 år siden
#90 Bates 19 år siden