Det er jo desværre prisen for at bo i et ydreområde.
Det folk tit glemmer er at TDC, Cybercity, Tele2 og alle de andre internetudbydere ikke er i branchen for forbrugernes blå øjne, de er i branchen for at tjene penge. I visse områder er der ganske simpelt ikke grundlag for konkurrence og så må man desværre "nøjes" med ADSL.
Jeg har det på den måde, at jeg hellere vil have udsigten til at min. kunne få ADSL, selvom jeg bor i et ydreområde og så betale lidt ekstra for det, frem for at bo i et land hvor man må være henvist til at sidde med ISDN eller PSTN/POTS.
Jeg bor i et yderområde - spørg bare vores postrytter - og kan kun få leveret Stofa, men det er jeg så også godt tilfreds med. Det er længe hurtigt nok til mig, og jeg har endnu ikke oplevet, at jeg har nået max. på 5 på en måned. Jeg downloader så heller ikke særligt meget, for jeg ved ikke hvad jeg skal hente. Jeg hader at se film/filmklip osv. på min computer, så mit netforbrug begrænser sig faktisk til mail, Messenger, Skype, mIRC og selvfølgelig Filmz.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11 MadMartigan 19 år siden
Og hvordan kan Cybercity lave landsdækkende reklamer, med Telefoni + bredbånd for 268,- pr. måned???
Det går jo så langsomt, og de lovede de havde det klar i mit område inden udgangen af 2005, og nu kan de ikke sige noget om hvornår det er klar...
Det er bare så deprimerende, når alle mulige har det meget billigere...
#12 filmz-Kadann 19 år siden
Det er jo desværre prisen for at bo i et ydreområde.
Det folk tit glemmer er at TDC, Cybercity, Tele2 og alle de andre internetudbydere ikke er i branchen for forbrugernes blå øjne, de er i branchen for at tjene penge. I visse områder er der ganske simpelt ikke grundlag for konkurrence og så må man desværre "nøjes" med ADSL.
Jeg har det på den måde, at jeg hellere vil have udsigten til at min. kunne få ADSL, selvom jeg bor i et ydreområde og så betale lidt ekstra for det, frem for at bo i et land hvor man må være henvist til at sidde med ISDN eller PSTN/POTS.
#13 davenport 19 år siden
Det er længe hurtigt nok til mig, og jeg har endnu ikke oplevet, at jeg har nået max. på 5 på en måned.
Jeg downloader så heller ikke særligt meget, for jeg ved ikke hvad jeg skal hente. Jeg hader at se film/filmklip osv. på min computer, så mit netforbrug begrænser sig faktisk til mail, Messenger, Skype, mIRC og selvfølgelig Filmz.
#14 filmz-kaotmus 19 år siden
#15 akerman 19 år siden