#7 Super, eneste sted endnu, hvor jeg har set den på lager, men det ligner en forhandler, hvor der kommer told på? #8 Desværre ikke, men R2-udgaven har jo en dejlig indpakning samt kommentarerne - er dog uden DTS + soundtrack, men alt i alt et glimrende alternativ til billig penge. #7+8 Tak for hjælpen og for at holde niveauet;-)Iøvrigt var kapitælerne et udslag af en forhastet copy/paste, og derfor ikke motiveret.
Men det er en 3-disk udgave med masser af ekstramateriale på og cdon har den tit på tilbud.. jeg mener sågar at den har været et godt stykke under 100 kr.
#14 ja, den skandinaviske deluxe-udgave har lækre specs, men er heller ikke lige til at få fat i. Dit link går til standardversionen, men de får den måske på lager med mellemrum - jeg vil kontake dem. Forlydende siger dog, at den er i en amaray case, men det kan man nok leve med - specielt til den pris.
#11 Patriarch 20 år siden
#12 filmz-Kurgan 20 år siden
#8 Desværre ikke, men R2-udgaven har jo en dejlig indpakning samt kommentarerne - er dog uden DTS + soundtrack, men alt i alt et glimrende alternativ til billig penge.
#7+8 Tak for hjælpen og for at holde niveauet;-)Iøvrigt var kapitælerne et udslag af en forhastet copy/paste, og derfor ikke motiveret.
Glory to....
#13 Outbound Sith 20 år siden
Fox Mulder
#14 filmz-Kadann 20 år siden
Den svenske udgave har nu også DTS, dog ikke soundtrack:
http://www.cdon.com/main.phtml?prod=153604&nav...
Men det er en 3-disk udgave med masser af ekstramateriale på og cdon har den tit på tilbud.. jeg mener sågar at den har været et godt stykke under 100 kr.
#15 filmz-Kurgan 20 år siden
Glory to....
#16 filmz-Kurgan 20 år siden
Glory to....
#17 myggen 20 år siden